دستگاه سیل وکیوم یکی از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی است که محصولات متنوعی را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نموده و آمادۀ فروش می نماید. با استفاده از دستگاه بسته بندی سیل می توان محصولات را درون ظرف های مشخصی بسته بندی نمود و بدین ترتیب عمر و ماندگاری کالاها را بهبود بخشید.

فروش دستگاه سیل وکیوم

پس از تولید محصول، اولین مسئله ای که مطرح می گردد، بحث بسته بندی محصولات می باشد. بنابراین با این تفاسیر تولید کنندگان دستگاه های صنعتی تلاش نمودند که دستگاه های بسته بندی متفاوتی را تولید نموده و به بازار عرضه کنند. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نیز جزء یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شود که در صنایع مختلف برای امور بسته بندی از آنها استفاده می شود. دستگاه سیل وکیوم حرارتی و دستگاه سیل وکیوم القایی نمونه هایی از انواع دستگاه سیل می باشد که صاحبان مشاغل صنعتی می توانند با توجه به نوع محصول و ظرفیت تولید محصولات، مناسب ترین نوع سیل وکیوم را خریداری نمائید. هر کدام از دستگاه های بسته بندی با مکانیزم خاصی عملیات بسته بندی را انجام می دهند چون محصولات متفاوت نیاز به بسته بندی ویژه خود دارد.

قیمت خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم کشویی با دستگاه سیل وکیوم گردان متفاوت می باشد، ضمن آنکه تنوع و ابعاد دستگاه سیل وکیوم بسیار می باشد و طبیعتاً بر روی قیمت خرید دستگاه بسته بندی مؤثر می باشد. کسب و کارهای کوچک می توانند با خرید دستگاه بسته بندی سیل مناسب، محصولات بسته بندی شده را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

شرکت ماشین ساز به عنوان یکی از برترین شرکت های ساخت دستگاه های صنعتی فعالیت دارد و پخش انواع دستگاه بسته بندی سیل تهران و سایر شهرستان ها را با تکنولوژی روز بر عهده دارد.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()