نایلون حبابدار یکی از پرفروش ترین انواع نایلون صنعتی است که برای بسته بندی محصولات متنوع، الاخصوص کالاهای شکستنی و ارزشمند مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید نایلون حبابدار اولین گزینه برای حفاظت و نگهداری کالاهای گرانبها از ضربات ناشی از حمل و نقل می باشد. از گذشته تا به امروز  نایلون های پفی در کنار صنعت گران قرار دارد تا امنیت سلامت کالاها را تضمین کنند.

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلکس حباب دار به نایلون پفی معروف می باشد و علت نامگذاری آن، مربوط به حباب های تعبیه شده درون لایه های نایلون می باشد. هر چه تعداد حباب های نایلون بیشتر و بزرگ تر باشد، طبیعتاً خاصیت ضربه گیری بیشتری خواهد داشت. کاربرد نایلون حبابدار محدودیت ندارد و صنایع مختلف برای محافظت از کالاهای ارزشمند از انواع سلفون حباب دار ضربه گیر استفاده می کنند. ماهیت اکثر نایلون های بسته بندی، تنها پوشانندگی و حفاظت در برابر شرایط محیطی می باشد. امّا پلاستیک حبابدار علاوه بر حفاظت کالا در برابر گرد و غبار، بلکه خاصیت ضد ضربه دارد و سلامت کالاهای مرسولی را بیش از پیش تضمین می کند. با خرید نایلون های بسته بندی حبابدار ضربه گیر برای حمل اثاثیه، دیگر نیاز نیست نگران شکسته شدن و لب پَر شدن وسایل دکوری، وسایل آشپزخانه و لوازم شکستنی بود و می تواند هزینه های بسته بندی را کاهش دهد.

قیمت انواع نایلون حبابدار

در بازار انواع نایلون حبابدار عرضه می شود که شامل رنگ بندی های مختلف و حباب های ریز، درشت و خیلی درشت می باشند. قیمت نایلون حبابدار به ویژگی های نایلون باز می گردد. با این تفاسیر می توان نایلون حباب دار ریز را با قیمت ارزان تری خریداری نمود.

شرکت دریا پلاستیک با استفاده از پرسنل متخصص و مجرب، انواع نایلون صنعتی مرتبط با امور بسته بندی محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید می کند.

 

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()