موکت ها برای پوشش کف استفاده شده و قابلیت عایق بودن مناسبی را دارند که باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود . موکت ظریف یکی از انواع موکت های باکیفیت در بازار می باشد. در ساخت موکت ظریف مصور از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده شده که می توان فرق آن را در مقابل موکت های دیگر به راحتی مشاهده کرد. موکت ظریف با توجه به کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است که به همین دلیل افراد بسیاری موکت های ظریف را خریداری می کنند. موکت ظریف را می توان بر حسب نوع سلیقه به راحتی انتخاب رد زیرا طرح های بسیاری زیادی داشته و شما در خریدتان دارای حق انتخاب زیادی هستید. برای اطلاع از قیمت انواع موکت ظریف به سایت مراجعه کنید.

موکت های ظریف مصور پرز و کرک نداشته و گرد و خاک را به خود جذب نمی کند بنابراین در استفاده نیز راحتی را به عمل می آورد. رنگ موکت های ظریف ثابت بوده و در مدت زمان بالا کمرنگ نخواهد شد. انواع مختلف موکت ظزیف را می توان یافت که دارای نقش و نگار های زیبا و مدرن می باشد. برای اتاق کودکان نیزمی توانید زا موکت های ظریف در طرح کودکانه و رنگ های شاد استفاده کنید. الیاف مورد استفاده در موکت ظریف معمولا از پلی آمید بوده و جزء بهتری موکت ها در سطح بازار است.  کارخانه ی تولید موکت ظریف مصور از کارخانه های معروف و بزرگ در کشورمان می باشد. برای خرید و فروش موکت به سایت مراجعه کنید.

در منازل با توجه به دکوراسیون می توان رنگ بندی موکت را انتخاب کرد. رنگ های خنثی در منازل باعث بزرگ تر دیده شدن اتاق ها می شوند و می توان از رنگ های ملایم برای اتاق های اصلی استفاده کرد. فروشگاه مای دکوری انواع موکت ها را با بهترین کیفیت به شما عرضه می دارد، برای خرید موکت های ظریف مصور به سایت مراجعه فرمایید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()