نایلون شیرینگ از معروف ترین پلاستیک های صنعتی است که در راستای امور بسته بندی تولید می شوند. تولیدکنندگان با خرید نایلون شیرینگ و ماشین آلات بسته بندی شیرینگ می توانند به بهترین شکل ممکن، بسته بندی محصولات متنوع را انجام دهند و از نفوذ رطوبت و گرد و غبار بر روی کالاها جلوگیری کنند.

تولید نایلون شیرینگ

تولید نایلون شیرینگ توسط ماشین آلات مدرن و پیشرفته صورت می گیرد که نسبت به حرارت حساس می باشند. نحوۀ عملکرد نایلون شیرینگ به این شکل است که پوشش نایلون شیرینگ روی محصولات در زیر دستگاه بسته بندی با ایجاد حرارت معین تغییر شکل می دهد و سپس با سرد نمودن بسته بندی، محصولات بسته بندی حالت مستحکم به خود می گیرند. بسته بندی شیرینگ بسیار محبوب است و به همین دلیل صنعت تولید نایلون شیرینگ روز بروز بهبود می یابد. پلاستیک شیرینگ متناسب با دستگاه های بسته بندی شیرینگ تولید می شوند و به عنوان ملزومات و تجهیزات بسته بندی محسوب می شود. در بازار انواع نایلون و سلفون صنعتی فروخته می شود که کاربردهای مختلفی را شامل می شود. سلفون شیرینگ نیز با هدف بسته بندی انواع محصولات مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات، مواد آرایشی و بهداشتی، انواع محصولات پزشکی و غیره تولید می شوند.

قیمت تولید نایلون شیرینگ

قیمت تولید نایلون شیرینگ متناسب با کیفیت مواد اولیه و اندازه های سلفون مشخص می شود. یکی از مهمترین مشخه های نایلون شیرینگ استحکام بالا و حجم کافی برای بسته بندی محصولات می باشد. هر چه ضخامت سلفون شیرینگ زیاد باشد، مستحکم تر و گران تر می باشد و متناسب با محصولات خاص تولید می شوند. برای خرید و فروش نایلون به سایت مراجعه کنید.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از معروف ترین شرکت های تولیدکننده در عرصۀ انواع سلفون صنعتی و بسته بندی از جمله پلاستیک شیرینگ، سلفون عریض، نایلکس حباب دار و غیره فعالیت دارد. برای دریافت لیست قیمت نایلون شیرینگ می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()