موکت یک کفپوش مناسب برای خانه ها می باشد. موکت ها از الیاف ای طبیعی و مصنوعی تشکیل می شوند ک لایه ای پر و کرک را در قسمت های بالایی آن می توانیم مشاهده کنیم.

برای خرید موکت باید به نکات زیر دقت کنیم:

کیفیت موکت یکی اط اصلی ترین نکات برای انتخاب موکت ها است زیرا کیفیت در هر کالایی حرف ال را می زند و موکت به دلیل استفاده ی خاص و زیادی که دارد و مام با آن سر و کار داریم کیفیتش بسیار مهم و ضروری است. برای اطلاع از  قیمت موکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

رنگ و طرح موکت پس از کیفیت آن در درجه ی دوم قرار می گیرد زیرا موکت به عنوان کفپوش تاثیر بسیاری را بر زیبایی خانه دارد و باید از رنگ های هماهنگ با دکوراسین استفاده کرد همچنین معمولا برای موکت برای بخش های بزرگ از رنگ ها مات یا سرد استفاده می شود تا زیبایی بیشتری را ایجاد کند و برای محیط های کوکتر نیز می توا از رنگ های گرم نیز استفاده کرد. طرح های موکت سلیقه ای بوده و می تواند در انواع سبک ها انتخاب گردد.

هزینه ی موکت یکی دیگر از بخش های مهم در انتخاب موکت ها می باشد. باید توجه کنید که موکت با الیاف طبیعی گران تر از الیاف مصنوعی می باشد اما الیاف طبیعی بسیار کیفیت بالایی دارد که از پشم به دست می آید. در خرید موکت باید کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید و از یک مرکز معتبر و بزرگ ، موکت باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. برای خرید پالاز موکت به سایت مراجعه کنید.

بنابراین در انتخاب موکت مناسب به عنوان وسیله ای که مداوم بر روی آن راه می روید و استفاده می کنید، بسیار مهم است. فروشگاه مای دکوری یک فروشگاه معتبر در زمینه ی فروش انواع کفپوش است. برای خرید انواع کفپوش از طریق لینک به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

 

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()