دستگاه خشک کن خانگی از جمله دستگاه های صنعتی است که با هدف خشک کردن انواع میوه و سبزیحات در حجم اندک ساخته شده اند. فروش دستگاه خشک کن خانگی را بیش از پیش شاهد می باشیم و علّت این مسئله، چیزی جزء استقبال فراوان مردم از میوه جات و سبزیجات خشک می باشد. سال های اخیر مصرف محصولات اورگانیک علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و این مسئله موجب رونق فروش دستگاه های خشک کن خانگی در مدل های مختلف گشته است.

دستگاه خشک کن خانگی با کیفیت

سیستم دستگاه خشک کن خانگی به نوعی همانند دستگاه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی می باشد، ولی در حجم پایین میوه و سبزی را خشک می کند. در بازار انواع دستگاه خشک کن خورشیدی، دستگاه خشک کن انجمادی و دستگاه خشک کن هوای داغ عرضه می شوند که محصولاتی که خشک می کنند بسیار با کیفیت و بدون میکروب و قارچ صورت می پذیرد. هر کدام از دستگاه های خشک کن با تکنولوژی خاص، عملیات خشک کردن را به صورت یکدست و یکنواخت انجام می دهد. کیفیت دستگاه خشک کن در کیفیت محصولات فرآوری شده، مؤثر می باشد، در همین راستا ملاک خرید دستگاه خشک کن خانگی را کیفیت دستگاه و نحوۀ عملکرد آن قرار دهید. عمدۀ کاربرد دستگاه خشک کن خانگی برای خشک کردن انواع لواشک، انواع میوه و انواع سبزیجات می باشد.  برای اطلاع از دستگاه خشک کن گوشت به سایت مراجعه کنید.

دستگاه خشک کن خانگی کابینی

دستگاه خشک کن خانگی کابینی یکی از مناسب ترین دستگاه های خشک کن است که ابعاد کمتری را اشغال می کند. دستگاه خشک کن کابینی که به دستگاه خشک کن رومیزی معروف است، به راحتی می توان در محیط های مسکونی استفاده نمود چون فضای کمتری را نسبت به دستگاه های خشک کن تونلی اشغال می کند.

برای دریافت لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن خانگی می توانید با واحد فروش شرکت ماشین ساز تماس بگیرید و مناسب ترین دستگاه خشک کن خانگی را برای خشک کردن محصولات خریداری نمائید.  

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()