در فضاها و محیط های بزرگ که امکان استفاده از نمایشگرهای کوچک وجود ندارد همواره از ویدئو پروژکتور برای به نمایش در آوردن تصاویر استفاده میشود. ویدئو پروژکتورها میتوانند تصاویر را بر روی دیوار و یا سطوح دیگر به نمایش در آورند و از فاصله دور نیز به راحتی میتوان این تصاویر را مشاهده نمود. اگر قرار باشد از نمایشگرهای ال سی دی و ال ای دی کوچک برای به نمایش در آوردن تصاویر استفاده شود در نتیجه همه افرادی که در  آن مکان حضور دارند نخواهند توانست تصاویر  را به راحتی مشاهده کنند. ویدئو پروژکتورها برای ارائه مطالب تحقیقاتی در کلاس ها و همچنین مشاهده یک فیلم به صورت دسته جمعی از بهترین گزینه ها محسوب میشوند و هیچ وسیله دیگری را نمیتوان جایگزین آنها نمود. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتورها در انواع و برندهای مختلفی تولید میشوند که همین موضوع قیمت آنها را تحت تاثیر قرار داده است. از عواملی که در قیمت ویدئو پروژکتور تاثیر زیادی دارد کیفیت تصویر آن میباشد. هر چه تصاویر کیفیت بالاتری داشته باشند در نتیجه بیننده لذت بیشتری از تماشای تصاویر خواهد برد و همچنین جزئیات بیشتری از تصویر را مشاهده خواهد نمود که جذابیت بیشتری نیز برای او خواهد داشت. دوام و طول عمر لامپ ویدئو پروژکتورها بر روی قیمت تاثیر گذار هستند. هر ویدئو پروژکتوری از یک لامپ با یک طول عمر مشخص برخوردار بوده و هر چه این طول عمر افزایش یابد در نتیجه قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. برند ویدئو پروژکتور ها کاملا در قیمت دستگاه تاثیر گذار هستند. شرکت هایی در دنیا وجود دارند که بصورت تخصصی در زمینه تولید ویدئو پروژکتور فعالیت میکنند که بهترین و با کیفیت ترین ویدئو پروژکتورها را تنها در این برندها میتوانید بیابید. توجه داشته باشید برای خرید این ویدئو پروژکتورها باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار از طریق لینک اقدام کنید.

ویدئو پروژکتور جیبی

نوعی از ویدئو پروژکتور که چند سالی است به بازار معرفی شده است و به راحتی قابل حمل نیز میباشد ویدئو پروژکتور جیبی میباشد. ویدئو پروژکتورهای جیبی یا پرتابل به راحتی در کوچکترین فضا مانند جیب و یا کیف جای میشوند و برای حمل آنها مشکلی نخواهید داشت. این ویدئو پروژکتورها از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند و افرادی که اهل سفر هستند بهتر است این نوع ویدئو پروژکتورها را تهیه کنند.

هر نوع ویدئو پروژکتور اعم از ویدئو پروژکتورهای ثابت و همچنین متحرک را میتوانید از فروشگاه نیزا کالا تهیه نمایید. این فروشگاه عرضه غیر حضوری انواع ویدئو پروژکتور را برای خریداران فراهم نموده است و در هر شهر کشور که باشید به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()