سنسور نوری یکی دیگر از محصولات پیشرفته حاصل دانش بشر می باشد که تحول شگرفی در صنعت اتوماسیون و امنیت در سراسر جهان ایجاد نموده است. برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و فروش انواع سنسور نوری فعالیت دارند که می توان به شرکت لنبائو کشور چین، شرکت اپتکس کشور ژاپن و شرکت هانیانگ کشور کره جنوبی اشاره نمود که جهانیان را با این تکنولوژی همراه ساخته است تا بستر تولید محصولات جدید با تکنولوژی های پیشرفته را گسترش دهد. مهمترین تجهیزات اتوماسیون صنعتی می توان به انواع سنسور نوری، مجاورتی، القایی، انواع کنترلرها، تایمرها و غیره اشاره نمود که هر کدام دارای حساسیت خاص خود می باشند که امروزه در زندگی روزمره به تناوب از آنها استفاده می شود.

کاربرد سنسورهای نوری

عملکرد سنسورهای نوری به شکلی است که توانایی تشخیص هر نوع مادۀ فیزیکی را دارد و این مسئله موجب افزایش دقت دستگاه هایی که مجهز به سیستم های سنسور نوری هستند، می شود. به عبارتی در تکنولوژی نوارهای نقالۀ صنعتی، ربات های صنعتی، سیستم های امنیتی و غیره به کار گرفته شده اند که میزان دقت و عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده اند. از جمله نمونه سنسورهای موجود در بازار می توان به سنسور نوری هانیانگ مدل PEN-M5A، سنسورهای نوری لنبائو مدل PTF-BC100SK، سنسورهای نوری اپتکس مدل C2DM-40CM و غیره اشاره نمود که هر کدام طبق یکسری مشخصات فنی فعالیت خود را انجام می دهند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با سنسورهای نوری این است که از نظر نوع کارکرد به سه دستۀ اصلی تقسیم بندی می شوند که می توان سنسورهای نوری یک طرفه، سنسورهای نوری دو طرفه و سنسور نوری رفلکتوری را نام برد که شامل یکسری قطعات اختصاصی می باشند. برای خرید سنسور نوری مکعبی به سایت مراجعه کنید

فروش انواع سنسور نوری

بنابراین استفاده از سنسورهای نوری، سنسورهای مجاورتی و سنسورهای القایی که دسته های مختلفی از رده های سنسور در صنعت اتوماسیون و الکترونیک شناخته می شوند، تحول عظیمی در ساخت دستگاه های صنعتی بوجود آورده است. در نتیجه فروش انواع سنسور در جهان افزایش پیدا کرده است. کاربرد انواع سنسور نوری باعث شده تا صنعت اتوماسیون رشد پیدا کند و تجهیزات با تکنولوژی های پیشرفته بتوانند فعالیت های خود را انجام دهند. در نتیجه بهتر است پیش از خرید سنسور نوری آگاهی کامل نسبت به نوع عملکرد سنسورها داشته باشید.

شرکت تهران اتوماسیون دارای قدمت طولانی مدت در عرصۀ فروش محصولات الکترونیکی و برقی اتوماسیون صنعتی از جمله انواع سنسور نوری، چشم الکترونیکی و غیره در ابعاد مختلف می باشد و شما را در امر خرید سنسور یاری می رساند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()