ترموستات یکی از مهمترین قطعات دستگاه های اتوماتیک صنعتی می باشد. در واقع ترموستات ها وظیفۀ تنظیم و کنترل دمای دستگاه را برعهده دارد تا بتواند دمای داخل و بیرونی فضای بسته را تحت کنترل داشته باشند و در بازۀ مشخصی نگه داری کنند. از این رو بازار خرید و فروش ترموستات رونق جهانی پیدا کرد و صنعت گران برای بروزرسانی و مجهز کردن دستگاه های الکترونیکی اتوماسیون صنعتی اقدام به استفاده از انواع سنسور و ترموستات های کنترلر نمودند تا با بهینه سازی محصولات تولیدی، میزان قابل توجهی از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند و دستگاه های صنعتی را با قیمت ارزان تولید کنند. استفاده از انواع ترموستات رکوردر و کنترلر دما موجب رونق کسب و کار و تولید دستگاه های صنعتی با بازدهی بالا در سراسر جهان گشته و این امر اقتصاد مالی کشورها را بهبود بخشیده است.

مزایای ترموستات در صنعت اتوماسیون

مطالب بالا اشارۀ جامعی در رابطه با فرآیند کار ترموستات ها بیان شده است که در این قسمت به نمونه ای از انواع ترموستات موجود در بازار اشاره می کنیم. ترموستات های دوتچ سری FX یکی دیگر از انواع ترموستاتی است که در صنعت اتوماسیون مورد استفاده قرار می گیرد. ترموستات سری اف ایکس دوتچ از نوع ورودی NTC و آنالوگ 4 الی 20 میلی آمپر پشتیبانی می کنند که خروجی دادۀ کنترلر ترموستات به صورت رله و آلارم می باشد و به وسیلۀ ON/OFF کنترل می شود، همچنین برای ادامۀ فعالیت ترموستات از ولتاژ تغذیۀ 100 الی 240 ولت AC استفاده می کند و در ابعاد 36*72 میلیمتر ساخته شده اند.

از مهمترین مزیت های ترموستات دوتچ سری اف ایکس می توان به قابلیت کارکرد Heating (Cooling) اشاره نمود که از دقت اندازه گیری 0.1 درجه با امکان برنامه پذیری برخوردار می باشد. برای اطلاع از  فروش انواع کنترلر دمای دیجیتال به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع ترموستات

خرید ترموستات برای تولیدکنندگان دستگاه های گرم کننده و سرد کننده، تحول بزرگی را در صنعت اتوماسیون صنعتی به ارمغان آورده است که روز به روز شاهد تولید انواع دستگاه های اتوماتیک پیشرفته با بکارگیری انواع ترموستات، سنسور و دستگاه های کنترلر دما با کارکردهای متنوع می باشیم که نوید بخش رشد تولیدی و اقتصادی در کشورها می باشد.

شرکت اتوماسیون تهران در ایران به عنوان یکی از شرکت های معتبر در عرضۀ پخش انواع ترموستات و دستگاه های کنترلر دما در استان تهران فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نموده است و به عنوان نمایندۀ رسمی فروش ترموستات شرکت های معتبر در جهان فعالیت دارد.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()