نمایندگی اپتکس یکی از معتبرترین مراکز عرضۀ محصولات اپتکس است که کیفیت و قیمت محصولات اپتکس را تضمین می کند. اخذ نمایندگی اپتکس در تهران از مهمترین اعتباراتی می تواند باشد که شرکت های فروش محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس می توانند دریافت کنند. اعتبار نمایندگی های رسمی بسیار بیشتر از شرکت های عرضه کننده می باشد و شرکت ها به راحتی نمی توانند مجوز فروش محصولات را دریافت کنند چون باید در ارائه خدمات رسانی به مشتریان به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

شرکت اپتکس در کشور ژاپن سال 2002 راه اندازی شده است و در حوزۀ تولید و پخش انواع سنسورهای فوتوالکتریک و لوازم جانبی فعالیت دارد. این شرکت انواع سنسورهای امنیتی و صنعتی را در مدل های متنوع با  ولتاژهای متعدد برای استفاده در دستگاه های صنعتی تولید نموده اند تا گام مؤثری در اتوماسیون صنعتی برداشته باشند.

نمایندگی فروش سنسور اپتکس

نمایندگی های اپتکس در واقع به عنوان نماینده های رسمی شرکت اپتکس، مجوز فروش انواع محصولات OPTEX را با قیمت ارزان و کیفیت اصل بر عهده دارند. بنابراین امکان فروش انواع سنسور نوری همانند انواع چشم الکترونیک، چشم لیزری، پردازشگرهای تصویری، انواع سنسور فیبر نوری و .... را با نازل ترین قیمت برای مشتریان فراهم می سازد. أخذ نمایندگی انحصاری محصولات اپتکس از مهمترین افتخارات یک شرکت عرضه کنندۀ محصولات اپتکس در ایران می باشد چون برای اعطای نمایندگی شرکت اپتکس باید گواهینامه های معتبری را از مراتب ذیربط کسب نمود. بنابراین دریافت امتیاز نمایندگی رسمی اپتکس امکان فروش ارزان انواع سنسور لیزری، نوری، چشم الکترونیک و غیره را برای مشتریان فراهم می آورد. فروشگاه سنسور های نوری تهران اتوماسیون در خدمت شماست.

خدمات مراکز نمایندگی رسمی اپتکس

از جمله خدمات ارزندۀ نمایندگی های اپتکس می توان به فروش محصولات اپتکس اصل منجمله فروش انواع سنسور چشم الکترونیک صنعتی و انواع قطعات اتوماسیون صنعتی با کیفیت اورجینال اشاره نمود که نقش مهمی در صنعت اتوماسیون تولید محصولات صنعتی در سراسر جهان ایفا می کند.

شرکت تهران اتوماسیون چندین سال است که مجوز نمایندگی شرکت اپتکس در ایران را دریافت نموده است. این امر موجب گشته تا با هدف فروش محصولات اپتکس ژاپن با کیفیت اورجینال، امکان خرید انواع سنسور اپتکس و قطعات الکترونیکی صنعتی برند اپتکس را با رائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش فراهم نموده است و به عنوان پیشگام فروش محصولات اتوماسیون صنعتی در تهران فعالیت خود را ادامه دهد. تهران اتوماسیون با استخدام نیروی مجرب و فنی در بخش فروش توانسته میزان فروش محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس را ارتقاء ببخشد.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل:   info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()