استرچ نوعی پوشش است که به صورت نایلون شفاف است که برای مصارف بسته بندی تولید می شود. از مشخصه های نایلون استرچ می توان به شفاف و چسبناک بودن سلفون اشاره نمود که محصولات را بیش از پیش نگهداری می کند و از آسیب کالاها در برابر اجسام سخت محافظت می کند. برای تولید نایلون استرچ با کیفیت باید از مواد اولیۀ مرغوب استفاده شود، ضمن آنکه باید از دستگاه های پیشرفته برای تولید سلفون استرچ استفاده شود. برای اطلاع از  فروش نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید

فروش سلفون استرچ

خرید و فروش سلفون استرچ ماشینی را بیش از نایلون استرچ دستی شاهد می باشیم چون از ماشین های پیشرفته برای بسته بندی محصولات استفاده می شود که نیاز به رول های نایلون استرچ دارد و به راحتی می تواند با سرعت عمل بالا، محصولات زیادی را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کند. با خرید نایلون استرچ می توان سرعت عمل و راندمان کاری را افزایش داد و علاوه بر آن کالاها به بهترین شکل ممکن و مستحکم بسته بندی می شوند. هنگام خرید و فروش نایلون استرچ، توجه به ضخامت نایلون و همچنین کیفیت مواد تشکیل دهند بسیار مهم می باشد و مانع از آسیب دیدگی کالاها می شود. برای استفاده از سلفون استرچ، از دستگاه های مخصوص استفاده می شود که در مدت زمان کوتاه، قابلیت بسته بندی پالت های محصولات مختلف را به بهترین شکل ممکن دارد و بدین وسیله محصولات را برای معاملات آماده می کند. برای خرید اینترنتی نایلون بسته بندی به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید و فروش نایلون استرچ

قیمت نایلون استرچ به ابعاد و ضخامت نایلون استرچ وابسته می باشد. در حالت کلی خرید نایلون استرچ ماشینی بسیار مقرون به صرفه می باشد و این مسئله موجب افزایش فروش نایلون استرچ گردیده است.

شرکت دریا پلاستیک با هدف جلب رضایت مشتری و گسترش فعالیت خود، امکان خرید و سفارش انواع نایلون استرچ را با کیفیت عالی و قیمت ارزان، برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()