DVD فابریک از جمله آپشن های نیمه لوکس خودرو محسوب می شود. برخی از خودروها به سیستم پخش ضعیف مجهز می باشند. از این رو مالکان خودرو می توانند متناسب با مدل خودرو خود بهترین پخش DVD فابریک را با کیفیت عالی و قیمت مناسب را بر روی خودرو خود نصب کنند. هرچه کیفیت سیستم پخش DVD با کیفیت تر باشد، به مراتب لذت گوش کردن موسیقی را بهبود می بخشد.  برای اطلاع از قیمت Dvd فابریک به سایت مراجعه کنید.

پخش و نصب DVD فابریک

پخش و نصب دی وی دی فابریک توسط فروشگاه های پخش لوازم صوتی و تصویری خودرو و همچنین تجهیزات اسپرت خودرو صورت می پذیرد. البته قابل ذکر است که کیفیت صدای پخش دی وی دی به تعداد ساب ووفر و بلندگوهای خودرو دارد. چرا که ساب ووفر صدای بم را بهبود می بخشد و کیفیت و شفافیت صدا افزایش می یابد. از دیگر مزایای پخش کنندۀ DVD خودرو می توان به درگاه فلش مموری، یو اس بی و همچنین کارت حافظه جانبی SD اشاره نمود که کمک می کند سیستم پخش مجهزتر از گذشته شودو قابلیت اجرای انواع فایل صوتی، تصویری و بازی را داشته باشند. پخش DVD فابریک علاوه بر پخش فایل صوتی دی وی دی، مجهز به قابلیت پخش رادیوی FM و  AM می باشند. برای خرید اینترنتی مانیتور اندروید 11 اینچ فابریکی توسان  به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید DVD فابریک

هنگام خرید دی وی دی فابریک توجه به مشخصات فنی سیستم شما را در انتخاب بهترین دی وی دی فابریک کمک می کند. با خرید پخش کننده دی وی دی با کیفیت می توان بستر مناسبی را برای سرگرمی و تفریح سرنشینان خودرو ایجاد نمود و سفر راحت و لذت بخشی را برای سر نشینان محیا می سازد.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات اسپرت فعالیت دارد و بدین وسیله امکان خرید و سفارش اینترنتی انواع سیستم پخش دی وی دی فابریک را برای علاقه مندان به تجهیزات اسپرت فراهم نموده است.

 

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()