شیشه دودی متناسب با تمام خودروها طراحی شده است. در بازار انواع شیشه دودی عرضه می شود که به صورت رول و برچسب فروخته می شوند. نصب شیشه دودی دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. معمولاً رول شیشه دودی به صورت 20 متری، 40، 50 و 75 متری می باشد. برای خرید و فروش رول شیشه دودی به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش شیشه دودی

خرید و فروش شیشه دودی را بیش از گذشته شاهد می باشیم که به دلیل فروش برچسب های شیشه دودی می باشد. از زمانیکه  فروشگاه های لوازم اسپرت لوکس خودرو، رول شیشه دودی را با درصدهای مختلف عرضه می کند، شاهد فروش و نصب انواع شیشه دودی بر روی شیشه های خودرو می باشیم. نصب شیشه دودی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که می توان به محافظت سرنشینان خودرو در برابر اشعه مضر UV خورشید و همچنین حفظ دمای داخل خودرو اشاره نمود. البته نیاز به بیان نمی باشد که با نصب شیشه دودی، به اسپرت و زیبا شدن خودرو نیز افزوده می شود و این چنین خودرو زیبایی را در اختیار خواهیم داشت. برای اطلاع از  قیمت برچسب رول شیشه دودی به سایت مراجعه کنید

نکتۀ قابل توجه در رابطه با خرید شیشه دودی، این است که درصد شیشه دودی باید مطابق با ضوابط استاندارد راهنمائی و رانندگی باشد. از این رو نصب شیشه دودی درصد کمتر از 35 درصد مشمول جریمه می شود چون دید کافی به داخل خودرو نخواهد بود.

خرید شیشه دودی با قیمت مناسب

قیمت خرید شیشه دودی به کیفیت و درصد شیشه دودی مرتبط می باشد. از این رو متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید مناسب ترین برچسب شیشه دودی را با قیمت ارزان بر روی شیشه خودرو نصب کنید و مزایای شیشه دودی لذت ببرید.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو سال هاست که در حوزۀ فروش تجهیزات خودرو فعالیت دارد و انواع لوازم اسپرت خودرو منجمله رول شیشه دودی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()