مخزن هوا، قسمتی از فرآیند تصفیه سازی هوا می باشد که پس از کمپرسور هوا، برای ذخیره سازی هوای فشرده شده استفاده می شود. خرید مستقیم مخزن هوا در فرایند فشرده سازی هوا، یکی از ضروری ترین دستگاه ها می باشد تا بتواند محصول نهایی را با کیفیت از پیش تعیین شده تولید نمود. نکتۀ قابل ذکر در رابطه با سفارش مخزن هوا، مسئلۀ کیفیت رنگ به کار رفته در لایۀ درونی مخازن هوا می باشد که باید از رنگ های الکترو استاتیک و یک لایه اپوکسی داخل مخزن هوا استفاده شود تا عمر دستگاه افزایش یافته و به هیچ عنوان آلودگی وارد هوای فشرده شده، نشود. از سایزهای مختلف تانک کمپرسور هوا می توان به ابعاد مختلف، از جمله 1000 لیتر به بالا اشاره نمود که نصب نمودن مخازن هوای نرمال همراه با منهول خواهد بود.

معرفی انواع مخزن هوا

دستگاه مخزن هوای فشرده استاندارد یکی از انواع مخازن هوا می باشد که شامل یکسری ویژگی های اختصاصی می باشد. در واقع تمام کمپرسورهای هوا باید از مخازن هوای فشده استاندارد استفاده نمایند تا عملیات ذخیره سازی هوا به درستی انجام گیرد. از مهمترین ویژگی های تانک هوای کمپرسور استاندارد، می توان به کیفیت ضخامت ورق های مخزن اشاره نمود که در برابر حجم و فشار هوای متراکم شده از استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتوان هوای وارد شده را کنترل کند. بنابراین باید از باکیفیت ترین اتصالات استفاده شود تا مخازن هوا به هیچ عنوان دارای نشتی هوا نباشند.

از دیگر ویژگی های انواع مخزن هوای استاندارد می توان به قرار گرفتن دریچهه بر روی دستگاه اشاره نمود که به سهولت بتوان عملکرد فشرده سازی دستگاه کمپرسور و ذخیره سازی هوا را مشاهده نمود و به هیچ عنوان افت فشاری رُخ ندهد. علاوه بر آنها، هنگام خرید مخازن هوای استاندارد و دیگر مخازن باید مطمئن بود که داخل مخزن دارای رنگ کاری اپوکسی باشد تا از زنگ زدگی مخزن جلوگیری شود. برای اطلاع از  فروش مخزن هوای فشرده ی استاندارد به سایت مراجعه کنید.

خرید مناسب ترین مخزن هوا

نکتۀ قابل توجه در رابطه با قیمت خرید تانک کمپرسور هوای نرمال می توان گفت، ارتباط مستقیم با ابعاد مخزن، ضخامت ورق مخزن، کیفیت لایه اپوکسی، منهول و ابعاد منهول دارد. برای خرید مناسب ترین مخزن هوای فشرده استاندارد و دیگر مخازن، باید نوع مدل کمپرسور را در نظر داشته باشید.

شرکت هوامدار فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ عرضه و پخش انواع دستگاه های صنعتی آغاز نموده است و با استفاده از کارشناسان مجرب، راهنمائی های لازم را در خصوص انتخاب مخزن هوای مناسب به مشتریان ارائه می دهند.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()