کمپرسور اسکرو در واقع نوعی پمپ باد به حساب می آید که برای متراکم سازی انواع گاز مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسورها از اساسی ترین دستگاه های مورد نیاز صنایع محسوب می شود که مسئولیت جابجایی سیالات هیدرولیکی را در سیستم های مختلف انجام می دهند. خرید کمپرسورهای اسکرو به عنوان یکی از ضروریات ادامۀ فعالیت برخی از صنایع به حساب می آید و سرعت و نحوۀ عملکرد کمپرسورها در کیفیت نتیجۀ دستگاه های صنعتی تأثیرگذار می باشد. متراکم کننده ها یا همان کمپرسورها نوعی دستگاه مکانیکی هستند که برای هدف انتقال هوا و گازها در سیستم های صنعتی به کار گرفته می شوند تا عملیات پمپاژ را به درستی انجام دهند. دستگاه های کمپرسور هوا به محض اینکه فعالیت خود را آغاز می کنند، سیالات گاز را به درون دستگاه می مکند و به صورت فشرده و متمرکز یکجا جمع می شوند که حامل فشار زیاد می باشند که همانند پروسۀ فعالیت موتورهای پنوماتیک می باشند که در نهایت توسط سیستم خنک کننده، گاز به دمای عادی خود باز می گردد. برای خرید و فروش کمپرسور هوا به سایت مراجعه کنید.

کاربرد کمپرسور اسکرو

از مهمترین کاربردهای کمپرسورهای گاز یا همان کمپرسورهای هوا می توان به سیستم خط لوله گاز طبیعی تصفیه شده، سیستم های پالایشگاه نفت، کارخانجات فرآوری سازی گاز طبیعی و پتروشیمی، انواع تجهیزات برودتی و تهویه، انواع سیستم توربین گازی، چرخه های عملیات صنعتی و صنعت ساختمان سازی، صنعت هوایی و دریایی و موتورهای جت اشاره نمود که تنها موارد اندکی از کاربردهای پمپ های هوا می باشد. استفاده از انواع پمپ هوا باعث شده تا فرآیند تولید تسریع پیدا کند و همچنین از کمترین تجهیزات برای انجام اکثر فعالیت ها استفاده نمود که موجب مقرون به صرفه بودن کمپرسورهای هوا شود. کیفیت قطعات کمپرسورهای اسکرو تأثیر مستقیم بر میزان بازدهی و عملکرد پمپ های هوا دارد، همچنین نحوۀ عملکرد دستگاه های صنعتی ارتباط مستقیم با راندمان کاری کمپرسورها دارد. برای اطلاع از فروش مستقیم کمپرسور اسکرو تسمه ای  به سایت مراجعه کنید.

عرضه انواع کمپرسور در تهران

شرکت های متعددی در سراسر کشور در زمینۀ فروش انواع کمپرسور هوا و تجهیزات کمپرسور فعالیت دارند که محدودیت منطقه ای ندارند و مشتریان خرید انواع کمپرسور می توانند به هر یک از شرکت های تأمین کمپرسورهای اسکرو مراجعه کنند.

شرکت هوامدار نیز به عنوان تأمین کنندۀ انواع کمپرسور اسکرو در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت حرفه ای خود را با هدف حمایت از مشتری ادامه می دهد. بنابراین به فروش کمپرسورهای هوا، مخازن هوا، قطعات کمپرسور و دستگاه های صنعتی متعدد با قیمت ارزان، کیفیت عالی و ارائه خدمات پس از فروش می پردازد.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()