گیاهان و درختانی که در یک مزرعه و زمین زراعی نگهداری و  پرورش می یابند نیاز به آب آن هم آب کافی برای رشد بهتر دارند. اهمیت آبرسانی به حدی است که دانشمندان و محققان با تلاش های خود روش های نوین و بهینه تری را برای آبیاری ابداع کرده اند که در این میان نوار تیپ یکی از بهترین تجهیزات برای آبیاری محسوب میگردد. نوار تیپ یا همان نوار آبیاری قطره ای از یک لوله مسطح و بسیار نرم و همچنین قطره چکان هایی بر روی خود تشکیل شده است که میتواند بصورت مداوم و البته در حجم کم آب را به زمین وارد کند. از زمان معرفی و ورود نوار تیپ به صنعت کشاورزی استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته است و در حال حاضر یکی از روش های نوین و بهینه برای آبیاری محسوب میگردد. برای خرید اینترنتی نوار تیپ به سایت مراجعه کنید

 نوار تیپ ها از لحاظ کشور سازنده به دو نوع خارجی و ایرانی تقسیم بندی میشوند که نوع ایرانی نوارها در کارخانجاتی پیشرفته و با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات روز دنیا تولید میشوند. این نوارها از لحاظ کیفی هیچ کم و کاستی نداشته و با اطمینان خاطر کامل میتوانید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. در مقابل نیز نوار تیپ های خارجی وجود دارند که از کیفیت بسیار خوب و ایده آلی برخوردار بوده و همچنین عمر و دوامی طولانی نیز دارند که البته این نوارها از لحاظ قیمتی ممکن است کمی گران تر از نوع ایرانی باشند. برای خرید نوار آبیاری آلان دریپ ارزان  به سایت مراجعه کنید.

استاندارد نوار تیپ را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید

نوار تیپ هایی که در سراسر دنیا تولید و مورد استفاده قرار میگیرند از یک سری استاندارد ها پیروی میکنند که با توجه به این استاندارد ها باید نسبت به خرید نوار اقدام نمایید. از خرید نوار تیپ های غیر استاندارد که با قیمت کمتری نیز بفروش میرسند تا جای ممکن خودداری به عمل آورید زیرا این نوارها شاید تا مدتی بتوانند در شرایط سخت دوام بیاورند اما پس از گذشت زمان به مرور فرسوده شده و کیفیت و همچنین کارایی خود را از دست میدهند که در این صورت مجبور به خرید مجدد نوار خواهید شد.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()