لوله ها از اصلی ترین تجهیزات انتقال آب و گاز محسوب میشوند و هیچ جایگزینی برای لوله ها تا کنون ابداع نشده است. اما لوله هایی که بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرند انواع مختلفی دارند و در این بین باید به لوله پلی اتیلن اشاره نمود که جزو لوله های جدید و مدرن حال حاضر محسوب میشود. لوله های پلی اتیلن از مواد پلی اتیلنی تولید شده اند که این مواد به هیچ وجه خاصیت خورندگی و فرسایش پذیر ندارند. عدم خوردگی و فرسایش لوله های پلی اتیلنی باعث شده تا به راحتی بتوان از این لوله ها تا سالهای طولانی استفاده کرده و دیگر با مشکلاتی که برای تعویض لوله های آهنی و فلزی وجود دارد مواجه نشوید. لوله های پلی اتیلنی برای نصب و راه اندازی نیازی به مهر  و موم پلاستیکی و یا استفاده از برخی مواد شیمیایی ندارند و به راحتی میتوان آنها در مدت زمان کوتاهی نصب و مورد استفاده قرار داد. برای خرید و فروش لوله پلی اتیلن به سایت مراجعه کنید.

انواع لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلنی موجود به دو دسته مختلف تقسیم بندی میشوند که یک نوع تک جداره و نوع دیگر دو جداره میباشد. لوله های پلی اتیلنی تک جداره از جمله پر کاربردترین لوله هایی هستند که در جهان و همچنین کشور ما مورد استفاده قرار میگیرند و از تحمل ۲۰ تا ۴۰ بار برخوردار هستند. برای خرید از مرکز فروش نوار های آبیاری مزارع از طریق لینک اقدام کنید.

این نوع لوله از شناخته شده ترین لوله های پلی اتیلنی میباشد. لوله های پلی اتیلنی دو جداره نیز در کنار لوله های تک جداره کاربرد بسیار زیادی دارند و و میتوانند با جداره هایی که در درون لوله قرار دارند عبور سیالات را تا حد زیادی آسانتر کنند. لوله های پلی اتیلنی  از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار میباشند که هزینه های لوله کشی را نیز تا حد زیادی کاهش میدهند. بر خلاف لوله های آهنی که قیمت بالایی نیز دارند این لوله ها قیمت بسیار مناسبی داشته و صرفه اقتصادی زیادی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

برای خرید لوله باید  به قیمت ها نیز توجه داشته باشید و پس از خرید لوله استعلام قیمتی را کسب نموده و با توجه به مناسبترین قیمت لوله های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()