لوله پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست در ساخت خود از پلی اتیلن بهره برده است که این پلی اتیلن به کار رفته در ساخت لوله نیز باعث شده تا مقاومت بسیار زیادی پیدا کنند. آب و رطوبت و همچنین منقبض و منبسط شدن مداوم از جمله عوامل بسیار مهم در فرسایش لوله محسوب میشوند که تمامی این عوامل تاثیری بر روی لوله های پلی اتیلنی ندارند. به مقاوم بودن لوله های پلی اتیلنی اشاره شد اما باید به مقاوم بودن این لوله ها در برابر ضربه نیز اشاره ای داشته باشیم. یک لوله زمانی میتواند در برابر ضربه مقاومت بالایی را از خود نشان دهد که بافت محکمی و نفوذ ناپذیری داشته باشد. لوله های پلی اتیلنی به دلیل ماده اولیه به کار رفته در درون خود یعنی پلی اتیلن از مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه برخوردار هستند. این لوله ها با هر ضربه ای آسیب نمیبینند مگر آنکه ضربه وارد شده بسیار شدید باشد که بافت مستحکم آنرا تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب برساند. برای خرید لوله پلی اتیلن به سایت مراجعه کنید.

انعطاف پذیری یکی از ویژگی های بسیار مهم لوله های پلی اتیلنی

هر چه لوله از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشد در نتیجه نصب و اجرای آن نیز اسان تر انجام خواهد شد. از معدود لوله هایی که از این ویژگی برخوردار هستند باید به لوله های پلی اتیلنی اشاره نمود. این لوله ها از میزان انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند و همین موضوع اجرای آنها را تا حد زیادی آسان کرده و همچنین این خمش و انعطاف پذیری بسیار خوب باعث شده تا بدنه لوله به راحتی دچار شکست نشده و آسیب نبیند. برای خرید از  مرکز فروش نوار های آبیاری به صورت قطره ای  از طریق لینک اقدام کنید.

انعطاف پذیری این لوله ها سرعت انجام پروژه را تا حد زیادی افزایش میدهد در صورتکه لوله های غیر انعطاف پذیر اینگونه نیستند و ممکن است بدنه آنها بر اثر مقدار خمش آسیب دیده و دیگر غیر قابل استفاده باشند. البته همین انعطاف پذیری هزینه های نصب را نیز تا حدی به دلیل عدم استفاده از وسایل کمکی و جانبی کاهش میدهد.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()