درایر تبریدی یکی از دو نوع درایر موجود در بازار می باشد که با هدف از بین بردن رطوبت هوای مخازن کمپرسور به کار گرفته می شود. به عبارتی با استفاده از خشک کن های هوا به راحتی می توان درصد خلوص هوای کمپرسورها را ارتقاء بخشید و از پوسیدگی زود هنگام لوله های انتقال هوای فشرده جلوگیری نمود. بنابراین با استفادۀ به موقع از دستگاه های درایر می توان هزینۀ تعمیر و نگهداری لوله های موجود در چرخۀ تولید را کاهش داد و محصول نهایی را بدون کوچکترین ناخالصی تولید نمود. با استفاده از درایر تبریدی و دیگر خشک کن ها، می توان سطح کیفی محصولات صنعتی را بهبود بخشید و سرعت فرآیند تولید را اراتقاء داد. برای خرید و فروش درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید.

 

اهمیت استفاده از دستگاه های خشک کن هوا برای شرکت های شیمیایی بسیار زیاد می باشد چون در تولید برخی از محصولات رنگی و غیره نیاید به هیچ عنوان نفوذ آب و رطوبت مشاهده شود.

نحوۀ عملکرد درایر تبریدی

دستگاه درایر تبریدی به عنوان یک خشک کن می تواند برای برخی از سیستم های صنعتی، فرآیند جذب آب را همانند عملکرد یخچال های خانگی تا دمای 3 درجه سلسیوس کاهش دهند و موجب جداسازی آب از هوای موجود در مخازن هوا شد. در واقع با خرید خشک کن هوا تبریدی می توان کیفیت محصول نهایی را بهتر نمود، ضمن آنکه عمر تجهیزات و قطعات دستگاه های کمپرسور افزایش می یابند. روند عملکرد سیستم درایر تبریدی بسیار ساده می باشد و به عنوان یک مبدل میان دستگاه های کمپرسور هوا و بخش ورودی هوا به سالن ها استفاده می شوند و هوای خروجی را به صورت تصفیه شده به قسمت های دیگر تحویل می دهند. برای خرید خشک کن هوا  به سایت مراجعه کنید

قابل ذکر است که دستگاه هایی که حامل هوای رطوبت دار می باشند، به سرعت فرسوده می شوند و عمر دستگاه ها خیلی کاهش پیدا می کند و وجود آب موجب خوردگی فلزات قطعات می گردد ولی در صورت استفاده از خشک کن ها می توان دوام دستگاه ها و کیفیت محصولات را افزایش داد.

فروش ارزان درایر تبریدی

خرید خشک کن ارزان نسبت به خرید مناسب ترین درایر اهمیت بیشتری دارد. چون با انتخاب باکیفیت ترین دستگاه خشک کن هوا می توان عمر مجموع سیستم ها را بهبود بخشید و محصول نهایی را با خلوص بیشتری تولید نمود.

از این رو شرکت هوامدار که از شرکت های با سابقه در عرصۀ فروش انواع سیستم های تهویه چون انواع درایر فعالیت دارد، می تواند شما را در خرید انواع خشک کن با خدمات پس از فروش یاری نماید.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()