کیسه جاروبرقی از مهمترین قسمت های جاروبرقی می باشد که بر روی عملکرد موتور جاروبرقی مؤثر می باشد. با خرید کیسه جاروبرقی نانو می توان عمر موتور را بهبود بخشید و بدین وسیله توان موتور جاروبرقی با مشکل روبرو نخواهد شد. در حال حاضر اکثر جاروبرقی ها مجهز به پاکت جاروبرقی یا همان کیسه جاروبرقی یکبار مصرف می باشند که عاملی برای دوام عمر جاروبرقی و همچنین آسایش خیال مصرف کننده می شود. برای اطلاع از  فروش کیسه جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

فروش کیسه جاروبرقی

فروش کیسه جاروبرقی را بیش از گذشته شاهد می باشیم چون در گذشته جاروبرقی ها مجهز به کیسه جاروبرقی دائمی بودند امّا در حال حاضر جاروبرقی ها مجهز به پاکت جاروبرقی می باشند. در بازار انواع برند جاروبرقی در مدل های مختلف تولید می شوند که دارای کیسه جاروبرقی اختصاصی می باشند. بنابراین مطابق با مدل و مشخصات فنی جاروبرقی باید پارکت و کیسه جاروبرقی خریداری شود. چون اندازۀ کیسه های جاروبرقی با یکدیگر متمایز می باشند و احتمال کمی وجود دارد که برخی از مدل های برندهای متفاوت دارای کیسه جاروبرقی متشابه باشند. هنگام خرید کیسه جاروبرقی توجه به برند و مدل جاروبرقی حائز اهمیت می باشد. کیسه جاروبرقی AEG، کیسه جارو برقی EIO، کیسه جاروبرقی Electrolux، کیسه جارو برقی Bosch، کیسه جاروبرقی Miele، کیسه جاروبرقی پاناسونیک و ... را می توان متناسب با مدل جاروبرقی خریداری نمود. برای خرید کیسه جاروبرقی کن وود به سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع کیسه جاروبرقی

قیمت انواع کیسه جاروبرقی را می توانید درون وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی همتا شاپینگ مشاهده نمائید و متناسب با نوع جاروبرقی، مناسب ترین کیسه جاروبرقی را خریداری نمائید. پاکت و کیسه جاروبرقی به صورت بسته بندی فروخته می شود که استریل بودن پاکت جاروبرقی را نشان می دهد.

فروشگاه همتا شاپینگ سال هاست که در زمینۀ پخش انواع کیسه جاروبرقی فعالیت دارد و تا کنون توانسته مرغوب ترین کیسه های جاروبرقی را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی به فروش برساند.

 

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()