پاکت جاروبرقی از بخش های اساسی جاروبرقی محسوب می شود که توجه به این قسمت از جاروبرقی، بازدهی جاروبرقی را بهبود می بخشد. با تعویض پاکت جاروبرقی در زمان مناسب می توان قدرت جاروبرقی را حفظ نمود. جنس پاکت حائز اهمیت می باشد. انواع پاکت جاروبرقی هپا و پاکت جاروبرقی کاغذی در بازار عرضه می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختص به خود می باشند. برای اطلاع از   قیمت پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

فروش مناسب ترین پاکت جاروبرقی

فروش پاکت کاغذی جاروبرقی در کنار فروش پاکت هپا جاروبرقی فروخته می شود که به صورت چند لایه ای می باشند. پاکت هپا مشابه پارچه می باشد ولی با ماهیت یکبار مصرف است، ضمن آنکه ضد میکروب و بسیار بهداشتی می باشد. با خرید پاکت جاروبرقی چند لایه ای می توان از خروج گرد و خاک به بیرون از پاکت جلوگیری کرد. معمولاً درپوش پاکت جاروبرقی را به نحوی طراحی می کنند که پس از پرشدن پاکت، درپوش کاملاً مسدود می شود. برخی از برندهای جاروبرقی با کیسه های دائمی فروخته می شوند که از جنس پارچه فیلتری می باشند که پس از پر شدن کیسه باید کیسه را تخلیه نمود و می توان مجدداً از آن استفاده کرد. برای خرید پاکت جاروبرقی ال جی  به سایت مراجعه کنید.

پاکت جاروبرقی ارزان

انواع پاکت جاروبرقی را در اندازه و برندهای مختلف می توان با قیمت مناسب خریداری نمود. شرکت های سازنده جاروبرقی در راستای افزایش طول عمر جاروبرقی اقدام به نصب پاکت به جای کیسه دائمی نموده اند تا قدرت موتور با مشکل روبرو نشود. به عبارتی با خرید پاکت جاروبرقی چند لایه ای می توان از عبور گرد و غبار از درون پاکت جلوگیری نمود و بدین وسیله توان و قدرت جاروبرقی را حفظ نمود.

فروشگاه همتا شاپینگ با افزایش مدل های پاکت جاروبرقی، بستر فروش اینترنتی انواع پاکت جاروبرقی ایرانی و خارجی را با قمیت ارزان و کیفیت مناسب برای مشتریان فراهم نمود است.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()