پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می شود. با استفاده از پوسترهای دیواری می توان تنوع و تغییر را در دکوراسیون داخلی بوجود آورد و بر زیبایی محیط افزود. پخش پوستر دیواری در تهران و شهرستان ها با قمیت مناسب و کیفیت عالی صورت می گیرد. از این رو در حال حاضر شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح های مختلف می باشیم که از زیبایی خاصی بهره مند می باشند. برای اطلاع از  قیمت پوستر دیواری ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

معرفی پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری آسان تر می باشد ولی در عین حال نیاز به کمی دقت و توجه دارد که باید از افراد با تجربه کمک گرفت. اگر قصد تغییر در دکوراسیون داخلی محیط اداری و محل زندگی خود دارید می توانید از مزایای پوستر دیواری یکپارچه بهره مند شوید و نمای دکوراسیون را بهبود ببخشید. استفاده از پوسترهای دیواری شهری و تاریخی می توان در محیط اداری مهندسان ساختمان، بر زیبایی دکوراسیون دفتر کار مهندسان و معماران افزود. هنگام نصب پوستر دیواری باید کمی دقت، توجه و سلیقه به خرج داد تا مناسب ترین محل و با هارمون ترین پوستر دیواری را برای نصب بر روی دیوار انتخاب نمود تا فضاسازی زیبایی را به ارمغان آورد. برای اطلاع از  قیمت آلبوم پوستر دیواری سنتی و ایرانی   به سایت مراجعه کنید.

خرید پوستر دیواری ارزان

فاکتور قیمت خرید و انتخاب پوستر دیواری وابسته به طرح، ابعاد و جنس کاغذ پوستر دیواری دارد. در دنیای امروز به دلیل گسترش صنعت چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری، امکان خرید انواع پوستر دیواری با قیمت ارزان فراهم می باشد و به راحتی می توان فضای دکوراسیون را مدرن، لاکچری و زیبا نشان داد و بر ارزش و اعتبار ملک افزود.

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که در عرصۀ پخش و فروش محصولات پوستر و کاغذ دیواری فعالیت دارد و انواع محصولات دکوراتیو را با قیمت ارزان، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()