کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات پوستر کاغذ دیواری است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است. عموماً طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی برجسته به صورت تکه ای است و از نصب تکه های کاغذ دیواری در کنار یکدیگر، یک تصویر کلی را می توان رویت نمود. استفاده از کاغذ دیواری می تواند بر زیبایی دکوراسیون بیفزاید و جلوۀ خاصی به دکوراسیون ببخشد. برای اطلاع از  قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

همانطور که می دانید اتاق پذیرایی از مهمترین بخش های ساختمان مسکونی و اداری محسوب می شود. در نتیجه ایجاد تنوع در فضای سالن پذیرایی بسیار چشمگیر و قابل توجه خواهد بود. بنابراین می توانید با نصب کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی و یا در پشت مبلمان بر زیبایی دکوراسیون داخلی بیفزایید و محیط مفرح، لاکچری و جذابی را به ارمغان آورید. کاغذ دیواری سه بعدی برجسته در بازار بسیار متنوع می باشد و می توان به طرح های پارکت چوبی، سنگ دکوراتیو، آجر نما و غیره اشاره نمود. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی به واقعیت بسیار نزدیک می باشد و جلوۀ تصاویر را واقعی نشان می دهد. برای اطلاع از  پوستر دیواری های ضدآب سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

تمام کاغذهای دیواری سه بعدی قابل شستشو و مستحکم در برابر تابش شدید نور خورشید می باشند و عامل گسترش فروش این نوع کاغذ دیواری گشته است.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

خلاصۀ مطلب می توان به این اشاره نمود که بجای پرداخت هزینه های بسیار برای تغییر دکوراسیون و نوسازی ساختمان بهتر است با نصب کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی با کیفیت و قیمت ارزان، سالن پذیرایی را مدرن و جذاب نشان دهید. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح آجر نما می توانید نمای پذیرایی را با پایین ترین قیمت تزئین کنید.

فروشگاه دکور آفیس پخش و فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با برترین برندها در تهران و شهرستان ها عرضه می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()