کاغذ دیواری سه بعدی شامل زیباترین تصاویر بر روی رول های کاغذ دیواری می باشد. به عبارتی پوستر کاغذ دیواری 3D نسل جدید طراحی و چاپ کاغذ دیواری می باشد که زیبایی بصری منحصر به فرد و فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. نکتۀ مهمی که در چاپ کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد، مسئله قابل شستشو بودن، ضد حساسیت و مقاوم بودن الیاف کاغذ دیواری سه بعدی نانو می باشد. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید

تبدیل تصاویر به کاغذ دیواری سه بعدی

اگر به بازار فروش انواع کاغذ دیواری مراجعه کنید، انواع آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از آلبوم های کاغذ دیواری، شامل طرح های متنوع در اشکال و رنگ های مختلف و متنوع می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و در عین حال مورد پسند افراد مختلف می باشند. این در حالی است که فروشگاه های پخش کاغذ دیواری سه بعدی، امکان سفارش کاغذ دیواری ویژه را نیز برای مشتریان فراهم نموده اند. بدین وسیله با استفاده از دستگاه های پرینتر دیجیتال به راحتی می توان بر رول های کاغذ نانو و PVC انواع تصاویر منتخب را به صورت سه بعدی چاپ نمود که شامل ویژگی های کاربردی متنوعی چون قابل شستشو بودن باشند. برای اطلاع از نصب انواع پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان

در دنیای امروز به دلیل پیشرفت صنعت چاپ کاغذ دیواری، باعث شده قیمت چاپ کاغذ دیواری کاهش پیدا کند، در نتیجه قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان گردد. بنابراین تمام اقشار می توانند با توجه به نیاز از طرح های زیبای کاغذ دیواری بهره مند گردند.

فروشگاه دکور آفیس همواره در تلاش است که متناسب با نیاز مشتریان گرامی، فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری را انجام دهد. به همین جهت امکان خرید ارزان کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی را برای علاقه مندان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()