کاغذ دیواری سه بعدی از پرفروش ترین محصولات دکوراتیو است که بسیار شکیل و مقرون به صرفه می باشد. سال های اخیر نصب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد تغییر و بازسازی ساختمان به کار گرفته می شود تا تحول بسزایی را در نمای دکوراسیون داخلی بوجود آورد. برای اطلاع از نصب کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

خوشبختانه کاغذ دیواری به به عنوان یکی از محصولات دیوارپوش می باشد، می توان بر روی تمام سطوح مختلف نصب نمود و از زیبایی جلوۀ تصاویر بهره مند شد. کاربرد عمدۀ کاغذ دیواری سه بعدی برجسته با اکلیل و غیره در دکورهای اتاق پذیرایی، لابی، اتاق ها، هتل، رستوران، شرکت ها، تالارهای گفتگو و غیره می توان استفاده نمود. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی می توان به زیبایی دکوراسیون با قیمت ارزان و کیفیت عالی افزود. به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی مادرنو که ساخت کشور کره جنوبی است و از تکنولوژی چاپ نانو بهره گرفته است، بسیار شیک و جذاب می باشد. از این نوع کاغذ دیواری می توان برای تزئین اتاق پذیرایی، لابی، راهروهای هتل و رستوران ها استفاده نمود چون شامل سبک سنگ نما، آجر نما و انواع طرح پارکت را شامل می شود. برای اطلاع از  فروش پوستر دیواری های باکیفیت سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی

برای خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی باید ویژگی های کاغذ دیواری را مد نظر داشت. استحکام بالا، قابل شستشو، قیمت ارزان، کیفیت جنس کاغذ دیواری و ابعاد از مهمترین فاکتورهای خرید کاغذ دیواری سه بعدی محسوب می شود. بنابراین به راحتی می توان بر اساس سبک دکوراسیون داخلی، مناسب ترین کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل و طرح های مختلف را با کیفیت عالی و پایین ترین قیمت خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس علاوه بر فروش حضوری انواع محصولات کاغذ دیواری، امکان خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی را برای مشتریان و علاقه مندان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()