کاغذ دیواری سه بعدی جزء محصولات دکوراتیو است که با هدف تزئین و پوشش دیوار به کار گرفته می شود. خرید کاغذ دیواری سه بعدی در سراسر جهان مورد استقبال شدید واقع شده است. در نتیجۀ آن، امروزه شاهد تنوع طرح و جنس کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته می باشیم. برای چاپ انواع کاغذ دیواری از تصاویر طبیعت، شخصیت های انسانی و خطوط الهام گرفته می شود. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی جدید به سایت مراجعه کنید

انواع طرح کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، کاغذ دیواری طرح منظره طبیعت، آلبوم کاغذهای دیواری ملانی، آلبوم کاغذ دویاری گلیتر، آلبوم کاغذهای دیواری والریا و انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح کلاسیک و مدرن نمونه هایی از سبک های مختلف چاپ پوستر کاغذ دیواری است. آلبوم های کاغذ دیواری در دسترس مشتریان قرار داده می شود تا متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون و رنگ بندی وسایل دکوری، بهترین طرح کاغذ دیواری ساده یا طرح برجسته را سفارش دهند.

جنس کاغذهای دیواری ارتقاء پیدا کرده است و در حال حاضر شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی نانو، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری روکش پارچه، کاغذ دیواری با روکش وینیلی جامد و فابریک بک و غیره می باشیم که قابل شستشو، ضد آلرژی و مستحکم می باشند. برای اطلاع از خرید اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی به فاکتورهای ابعاد و جنس کاغذ دیواری دارد. بنابراین انواع کاغذ دیواری سه بعدی قیمت ارزان و همچنین قیمت گران را در طرح های مختلف می توان مشاهده نمود. همواره به یاد داشته باشید، ملاک خرید و انتخاب کاغذ دیواری را کیفیت کاغذ دیواری در نظر بگیرید.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ خرید و فروش محصولات کاغذ دیواری است. این فروشگاه امکان خرید و سفارش چاپ کاغذ دیواری سه بعدی برجسته را در طرح های مختلف، برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()