کاغذ دیواری یکی از محصولات زیبا و دکوراتیو است که در صنعت ساختمان به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. با انتخاب انواع کاغذ دیواری می توان نمای زیبا و منحصربه فردی را به نمایش گذاشت. نمای دکوراسیون داخلی از مهمترین بخش ها محسوب می شود که بر ارزش و اعتبار ملک می افزاید. بنابراین معماران با انتخاب مناسب کاغذ دیواری بر زیبایی هر چه بیشتر فضاسازی محیط کمک می کند. برای اطلاع از  مرکز فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

آلبوم کاغذ دیواری

هنگام خرید کاغذ دیواری، باید انتخاب طرح کاغذ دیواری شما بر اساس طرح های موجود در آلبوم کاغذ دیواری صورت گیرد. امّا در حال حاضر امکان سفارش چاپ کاغذ دیواری با طرح مورد دلخواه محیا می باشد. در  بازار انواع آلبوم کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن به فروش می رسد که دارای تنوع طرح و رنگ می باشد و شما متناسب با نیاز و رنگبندی دکوراسیون، مناسب ترین کاغذ دیواری را خریداری کنید. فروش کاغذ دیواری به صورت رولی و در ابعاد مختلف می باشد که خریدار بر اساس متراژ  دیوار محیط مورد نظر سفارش خود را ثبت می کند.  برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری ارزان

در حال حاضر به دلیل وجود تنوع در محصولات کاغذ دیواری، شرایط خرید کاغذ دیواری قیمت ارزان فراهم می باشد. بنابراین امکان خرید کاغذ دیواری برجسته ، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری طرح کودکانه و غیره با گارانتی و خدمات پس از فروش فراهم می باشد. حفظ هارمونی و تناسب رنگ بندی در دکوراسیون داخلی موجب بهبود دکوراسیون و همچنین اعتبار ملک می گردد. خرید کاغذ دیواری با کیفیت باعث ماندگاری بهتر کاغذهای دیواری بر روی دیوار می گردد. ضمن آنکه قابل شستشو و از ثبات رنگ و طرح برخوردار باشد.

برای آگاهی از لیست قیمت خرید انواع کاغذ دیواری می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید تا شما را در امر خرید بهترین کاغذ دیواری همراهی کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()