کاغذ دیواری از زیباترین محصولات دکوراتیو است که برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش کاغذ دیواری به عنوان تجهیزات تزئینی به کار برده می شود و شامل یکسری ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند. با پیشرفت فناوری انواع کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری کاغذی و کاغذ دیواری پارچه ای خرید و فروش می شوند که مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته است. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری ارزان به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری PVC

کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل پوشش داده می شود تا مستحکم، قابل شستشو، ضد خش و همچنین ضد حساست باشند. این نوع کاغذ دیواری را نمی توان به راحتی پاره نمود و به راحتی نیز بر روی سطوح دیوار نصب می شوند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با کاغذهای دیواری پی وی سی این است که ماهیت کاغذ دیواری پلاستیکی را دارد. با خرید کاغذ دیواری قابل شستشو به راحتی می توان آلودگی های سطوح کاغذ دیواری را از بین برد و دیگر نگران ماندن لکه بر روی سطوح کاغذ دیواری نباشید. برای اطلاع از مرکز  سفارش کاغذ دیواری های خاص  به سایت مراجعه کنید.

علاوه بر کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی PVC، انواع کاغذ دیواری طرح کودکانه پسرانه و دخترانه و کاغذهای دیواری سفارشی را نیز رویت کنید که متناسب با سفارش شخصی مشتریان چاپ می شوند. چاپ کاغذ دیواری سفارشی و سه بعدی با استفاده از دستگاه های پرینتر مدرن دیجیتال صورت می گیرد.

خرید بهترین کاغذ دیواری

هنگام خرید هر نوع کاغذ دیواری، باید قابلیت های کاغذ دیواری را مد نظر داشت تا متناسب با مشخصات فنی کاغذهای دیواری، مناسب ترین کاغذ دیواری را خریداری نمود که دارای دوام و طول عمر کافی باشد. برای مناطق آب و هوای شرجی بهتر است خرید کاغذ دیواری پی وی سی و نانو را انجام دهید.

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که در عرصۀ فروش انواع کاغذ دیواری تجربیات فراوانی را کسب نموده است و می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری کمک کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()