کاغذ دیواری به عنوان یکی از تجهیزات دکوراسیون با هدف تزئین دکوراسیون، با چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می شود. در سراسر جهان از انواع کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش بجای نقاشی ساختمان استفاده می کنند تا علاوه بر بهره مندی از مزایای کاربردی کاغذ دیواری، از زیبایی و تنوع طرح های کاغذ دیواری لذت ببرند. برای اطلاع از  نصب کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های کاغذ دیواری

قابل شستشو، مقاوم در برابر اشعۀ UV، ثبات رنگ، استحکام در برابر حرارت، برخورداری از استانداردهای چاپ جهانی، نصب راحت، قیمت ارزان، کیفیت عالی، تنوع طرح، ضد حساسیت و آلرژی از جمله ویژگی های کاغذ دیواری مرغوب و با کیفیت می باشد. با این تفاسیر مزایای کاغذ دیواری نسبت به نقاشی ساختمان بیشتر می باشد و این عامل موجب محبوبیت فراوان دیوارپوش کاغذ دیواری شده است. با نصب کاغذ دیواری طرح کودکانه برای اتاق کودک می توان برای فرزند خود حس استقلال بوجود آورید و به نحوی انگیزه و روحیۀ سرزندگی را برای فرزندان به ارمغان آورید. برای اطلاع از  قیمت کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری PVC

با پیشرفت تکنولوژی روز افزون دنیا در ساخت دستگاه های چاپ مدرن، موجب شده تحول عظیمی را در چاپ کاغذ دیواری شاهد باشیم. در حال حاضر امکان چاپ تصاویر بر روی کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری نانو امکان پذیر می باشد و موجب استحکام بالای کاغذ دیواری نسبت به پارگی و از بین بردن راحت لکه های سطح کاغذ دیواری شده است و به هیچ عنوان حساسیتی برای کودکان بوجود نمی آورد.

هنگام خرید کاغذ دیواری ارزان باید تمام مشخصات فنی کاغذ دیواری را مورد توجه داشته باشید و بر اساس نیاز کاغذ دیواری قیمت ارزان را خریداری کنید. نکتۀ کلیدی دوام کاغذ دیواری در کیفیت جنس کاغذ دیواری می باشد.

فروشگاه دکور آفیس با خرید و فروش کاغذ دیواری به همراه ضمانت نامه و گارانتی در سراسر کشور توانسته محبوبیت فراوانی در میان مشتریان کسب نماید و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()