کاغذ دیواری در سال های اخیر رونق یافته است و پیش از گذشته بر روی دیوارها مشاهده می کنیم. امّا در گذشته به دلیل قیمت گران و همچنین عدم تنوع کمتر استفاده می شد. امروزه صنعت فروش کاغذ دیواری در سبک های مدرن و کلاسیک ارتقاء پیدا کرده است و موجب تنوع طرح و جنس کاغذ دیواری گردد. برای خرید کاغذ دیواری های باکیفیت  به سایت مراجعه کنید.

معرفی بهترین کاغذ دیواری

در حال حاضر انواع کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری مخمل (طرح پارچه) و کاغذ دیواری نانو مرسوم می باشد، که هر کدام ویژگی های خاص خود را شامل می شوند. امّا تمام کاغذهای دیواری دارای قابلیت شستشو می باشند تا به راحتی بتوان آلودگی، لکه و گرد و غبار سطوح کاغذ دیواری را مرتفع ساخت. کاغذ دیواری نانو بهترین نوع از کاغذ دیواری است که در بازار به فروش می رسد و نسبت به دیگر جنس های کاغذ دیواری گران تر می باشند. برای خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری طرح مدرن و کلاسیک که با تکنولوژی نانو طراحی و چاپ شده باشند، از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند و به هیچ عنوان از مواد آلرژی زا برای چاپ کاغذ دیواری استفاده نمی شود. کاغذ دیواری نانو را نمی توان به راحتی پاره نمود و طرح های مختلفی را می توان بر روی کاغذ دیواری چاپ نمود.

قیمت کاغذ دیواری

همانطور که می دانید قیمت کاغذ دیواری بستگی کامل به کیفیت کاغذ دیواری، ابعاد و سفارشی بودن چاپ کاغذ دیواری دارد. بنابراین متناسب با نیاز، اگر قصد خرید کاغذ دیواری با کیفیت را برای چند سال دارید، می توانید با کاغذ دیواری با جنس مرغوب و گران خریداری کنید ولی انتظار متوسط را از نصب کاغذ دیواری دارید، با خرید کاغذ دیواری ارزان با کیفیت خوب، نیاز خود را مرتفع سازید.

فروشگاه دکور آفیس می تواند شما را در امر خرید و انتخاب بهترین کاغذ دیواری با قیمت مناسب و کیفیت عالی یاری کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()