چاپ پوستر دیواری امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بر مبنای علاقه و فضاسازی دکوراسیون داخلی، بهترین طرح پوستر دیواری را برای تزئین نمای سالن پذیرایی، خریداری کنید. سال های اخیر چاپ پوستر دیواری طرح کودکانه بیش از پیش توسعه یافته است و روز به روز بر تنوع طرح های پوستر دیواری افزوده می شود. پوستر کاغذ دیواری کودکانه از شخصیت های کارتونی و انیمیشن الهام گرفته می شود که از زیبایی خاصی بهره مند می باشد. برای اطلاع از  چاپ پوستر دیواری ضدآب  به سایت مراجعه کنید.

سفارش چاپ پوستر دیواری

برای سفارش چاپ پوستر دیواری نیاز به صرف مدت زمان مشخص دارد. بنابراین خیلی زود سفارش پوستر دیواری طرح مورد دلخواه خود را ثبت کنید تا برای نصب بر روی دیوار آماده شود. هنگام سفارش چاپ پوستر دیواری باید اندازه های دقیق محل نصب را داشته باشید چون پوستر دیواری به شکل یک تصویر کلی می باشد. بنابراین به راحتی نمی توان از اندازه های پوستر دیواری برید. در بازار انواع پوسترهای دیواری اجرا شده، انواع پوستر دیواری مشاغل، انواع پوستر دیواری نقاشی، پوسترهای دیواری تصاویر 3D و غیره چاپ و عرضه می شود که می توان متناسب با سبک دکوراسیون و دیزاین داخلی، مناسب ترین چاپ پوستر دیواری را انتخاب نمود. برای اطلاع از  مرکز خرید آلبوم پوستر دیواری جنگل و بیشه از طریق لینک اقدام کنید.

چاپ پوستر دیواری با کیفیت عالی

چاپ پوستر دیواری با کیفیت توسط دستگاه های چاپ پیشرفته صورت می گیرد که از تکنولوژی لیزر برای چاپ تصاویر بر روی کاغذ پوستر دیواری استفاده می شود. قیمت پوسترهای دیواری با یکدیگر متفاوت می باشد که می توان به کیفیت کاغذ پوستر دیواری اشاره نمود. چاپ پوستر دیواری باید قابل شستشو، مستحکم، ضد حساسیت و ثبات رنگ داشته باشد.

خوشبختانه فروشگاه دکور آفیس با کسب تجربیات فراوان در خصوص پخش و چاپ انواع پوستر دیواری، قادر به ارائه خدمات خرید اینترنتی و سفارش اینترنتی چاپ پوستر دیواری مورد دلخواه را در ابعاد و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()