چاپ پوستر دیواری تحول عظیمی در صنعت تجهیزات دکوراتیو بوجود آورده است و شاهد چاپ انواع پوستر دیواری PVC، خاص و لاکچری می باشیم. با نصب پوستر دیواری طرح های لوکس می توان نمای دکوراسیون را به سمت و سوی دکوراسیون لوکس سوق داد و ارزش و اعتبار ملک را بیش از پیش بهبود بخشید. برای اطلاع از  چاپ انواع پوستر دیواری  به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های چاپ پوستر دیواری

از مهمترین ویژگی های چاپ پوستر دیواری می توان به چاپ پوستر دیواری قابل شستشو، مستحکم، فاقد آلرژی، طرح یکپارچه، اندازه های کوچک و بزرگ اشاره نمود. متناسب با میزان نورگیری خانه ها می توان مناسب ترین پوستر دیواری را خریداری نمود که هارمونی ترکیب رنگ فضا را حفظ کند. به عنوان مثال برای خانه ای که نورگیری ضعیفی دارد باید سفارش چاپ پوستر دیواری با رنگ و لعاب را سفارش داد تا جاذب نور باشد و نور را درون فضا پراکنده سازد.

مشاغل فروش آکواریوم می توانند با سفارش چاپ پوستر دیواری آکواریوم بر زیبایی فضای محیط کار بیفزایند و در عین حال نوع فعالیت کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنند. برای اطلاع از خرید انواع پوستر سه بعدی گل از طریق لینک اقدام کنید.

چاپ پوستر دیواری با قیمت ارزان

چاپ پوستر دیواری ارزان نشانۀ بی کیفیت بودن پوست دیواری نمی باشد. برای مثال چاپ پوستر دیواری پی وی سی ممکن است از پوستر دیواری نانو ارزان تر باشد ولی در عین حال هر دو دارای یک ویژگی می باشند. توجه به کیفیت چاپ پوستر بیشتر از قیمت چاپ اهمیت دارد چون با خرید پوستر دیواری با کیفیت می توان برای مدت زمان بیشتری از مزایای پوستر دیواری بهره مند شد ولی در صورتی که فقط به فکر خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان باشید، ممکن است طول عمر پوستر کمتر از حد معمول باشد.

فروشگاه دکور آفیس با چاپ و تولید پوستر دیواری مناسب، به مشاغل مختلف کمک می کند تا بتوانند تصاویر مورد دلخواه خود را در ابعاد کوچک و بزرگ به صورت پوستر دیواری بر روی سطوح دیوار مشاهده نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()