تابلو از زیباترین و قدیمی ترین وسایل تزئینی می باشد که در اکثر خانه ها بر روی دیوار نصب می شد و از زیبایی تصاویر خلق شده بر روی تابلوها در جهت زیبایی بخشیدن به دیوارها به کار گرفته می شد و نمای زیبا و چشمگیری را پدید می آورد. تابلوها از جمله وسایل دکوراتیو محسوب می شوند که  علاوه بر زیبایی، طرح های متنوعی را نمایش می دهند که نوع نگرش، افکار و علاقه مندی فرد را نشان می دهد. برای اطلاع از  خرید و فروش تابلو  از طریق لینک اقدام کنید.

انواع تابلو طرح سه بعدی

با گذشت زمان و ایجاد تنوع سبک در طراحی تابلو، انواع تابلو سبک مدرن که شامل انواع تابلو سه بعدی می باشند را طراحی نمودند که جلوۀ واقعی تصاویر را نشان می دهد. انواع تابلو مدرن مناظر طبیعی، انواع تابلو سه بعدی طرح گل، انواع تابلو سبک سه بعدی خط و چهره، انواع تابلو سه بعدی مذهبی، انواع تابلو شکوفه درختان سه بعدی و تابلوهای تصاویر منظره سه بعدی تنها نمونه های اندکی از انواع تابلوهای سه بعدی موجود در فروشگاه های لوازم دکوراتیو فروخته می شوند که دارای ابعاد مختلف می باشند. برای اطلاع از خرید تابلو های دخترانه زیبا  از طریق لینک اقدام کنید.

خرید مناسب ترین تابلو بستگی به نوع سلیقۀ شما دارد. خرید تابلو مدرن بهترین گزینه برای دکوراسیون های مدرن و امروزی می باشد که ساده و در عین حال از ترکیب رنگی زیاد استفاده می شود و بالعکس آن نیز دیده می شود. این در حالی است که با خرید تابلو طرح کلاسیک، زیبایی دکوراسیون کلاسیک را بهبود می بخشید و سبک خاصی از تابلوها را شامل می شود.

قیمت انواع تابلو سه بعدی

قیمت خرید تابلوهای سه بعدی همانند دیگر تابلوها بستگی به ابعاد تابلو، جنس تابلو، قاب تابلو و متریال نقاشی تابلو دارد. ضمن آنکه تنوع خرید و فروش انواع تابلو رونق یافته است، امکان خرید تابلو ارزان در ابعاد مختلف فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش انواع تابلو ساده و سه بعدی فعالیت دارد و می تواند شما را در انتخاب بهترین تابلو راهنمایی کند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()