پارکت لمینت از دیگر محصولات متنوع کفپوش می باشد که در طرح های مختلف چوب ساخته می شوند. از پارکت لمینت با عنوان پارکت چوب مصنوعی نام برده می شود که نسبت به شرایط محیطی دارای استحکام بالایی می باشد. خرید پارکت و لمینت بر اساس نوع کاربرد مسکونی و تجاری می باشد و شامل ضخامت های متنوع از 6 میل تا 12 میل می باشند که امکان سفارش پارکت های لمینت با ضخامت های بیشتر نیز وجود دارد. برای خرید پارکت لمینت بادوام به سایت مراجعه کنید.

پارکت لمینت ضد آب

از مهمترین مشخصه های انواع پارکت لمینت می توان به ویژگی استحکام بالا در برابر نفوذ آب، گرد و غبار، تابش نور، ضد ساییدگی پارکت ها اشاره نمود. به همین دلیل خرید پارکت لمینت ضد آب رونق پیدا کرد و علاقه مندان زیادی پیدا نمود. کاربرد پارکت و لمینت ضد آب بسیار زیاد می باشد که می توان به رستوران ها، استخرها، مجموعه های ورزشی، مراکز تفریحی، ساختمان های مسکونی و اداری، هتل و اقامتگاه ها اشاره نمود. برای اطلاع از نصب پارکت ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

فروش پارکت لمینت

در بازار شاهد فروش انواع پارکت لمینت ارزان با کیفیت عالی و برندهای ایرانی و خارجی می باشیم که در رده بندی های استاندارد جهانی ساخته شده اند تا نسبت شرایط محیطی و بار وارده مقاومت لازم را داشته باشند. به عنوان مثال پارکت لمینت یشیل ایرانی که با مغزی HDF، با دانسیته بالا ساخته شده است و به دلیل استفاده از کلیک های مقاوم و آغشته به پارافین، به راحتی می توان لمینت ها را به یکدیگر متصل نمود و از قابلیت نصب آسان بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های پارکت لمینت یشیل این است که طبق استاندارد کلاس AC3 ساخته شده است که بهترین گزینه برای اماکن با ترددهای متوسط می باشند.

برای أخذ مشاوره در رابطه با نحوۀ خرید و انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت، بهتر است با کارشناسان فروش پارکت و لمینت فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()