پارکت به عنوان یکی از محصولات پرفروش کفپوش در سراسر جهان می باشد که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. کفپوش پارکت با ویژگی های متعددی تولید می شوند که موجب علاقه مندی افراد و بهبود کیفی زندگی می شود. برای ساخت پارکت چوبی از الوارهای چوب درختان استفاده می شود و متناسب با نوع درخت، رنگ بندی و طرح پارکت های چوبی شکل گرفته می شود و سپس با استفاده از مواد مخصوص بر روی سطوح جلاء داده می شود تا قابل شستشو و براق گردد. برای اطلاع از   نصب پارکت چوبی  به سایت مراجعه کنید

مزایای خرید پارکت

مزایای کفپوش پارکت چوبی و لمینت بسیار است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. پارکت چوبی دارای یک عیب غیر قابل پوشش است که می توان به نفوذپذیری آب اشاره نمود که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت ندارد. این در حالی است که پارکت لمینت، دارای خاصیت ضد آب، ضد آلرژی، مقاوم، قیمت ارزان، تنوع طرح و رنگ و غیره می باشد که فروش کفپوش لمینت را بیش از گذشته شاهد می باشیم. در بازار انواع برند پارکت لیمنت خارجی و ایرانی به فروش می رسد که موجب رونق فروش پارکت لمینت شده است. برای اطلاع از خرید پارکت لمینت آلمانی ارزان  از طریق لینک اقدام کنید.

پارکت لمینت برند آیدا که در بازار به فروش می رسد دارای ویژگی های متعددی چون مغزی چامسون ترکیه است که در کشور ایران مونتاژ می شود و از استاندارد دانسیتۀ AC5 برخوردار است و بهترین گزینه برای اماکن پر تردد می باشد و از 14 ترکیب بندی رنگ و طرح برخوردار می باشد.

خرید پارکت با قیمت ارزان

در عصر حاضر، دید اکثر افراد به سمت و سوی نصب پارکت با کیفیت گرایش یافته است و قیمت ارزان را ملاک خرید کفوش پارکت نمی دانند. از این رو با خرید بهترین پارکت لمینت، دیگر نگران تعمیر و تعویض پارکت نخواهید بود.

فروشگاه دکور آفیس در تلاش است با ارائه مشخصات فنی انواع کفپوش پارکت، شما مشتری گرامی را در جهت خرید بهترین پارکت قیمت ارزان یاری کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()