پارکت از آن جمله کفپوش هایی است که از نظر شکل ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر می باشد. ماهیت اصلی پاکت ها از چوب است که به مرور زمان برای ارتقاء مزایای پارکت از چوب های مصنوعی که همان لایه های فشردۀ چوب HDF هستند بهره گرفته شد تا ضدآب ساخته شود. پارکت لمینت در واقع با عنوان پارکت ضد آب شناخته می شوند و در نتیجه باعث گسترش کفپوش پارکت در جهان شده است. برای اطلاع از   قیمت پارکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید

نصب کفپوش پارکت

نصب پارکت ها در ابتدا به وسیلۀ چسب های مخصوص بر کف چسبانده می شد ولی به مرور زمان با پیشرفت طراحی پارکت ها، نحوۀ نصب پارکت ها تغییر کرد. در واقع کفپوش پارکت توسط کلیک های آغشته به پارافین به یکدیگر متصل می شوند و این مسئله موجب افزایش سرعت نصب پارکت ها گشته است. در بازار خرید و فروش پارکت و لیمنت علاوه بر برند ایرانی پارکت، آلمانی و سایر کشورها قابل مشاهده می باشند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبا می باشند. برای اطلاع از خرید انواع پارکت ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت می توان به ویژگی عایق صدا، عایق حرارت، مقاوم در برابر نفوذ آب، ضد خش، ضد سایش و طیف رنگی گسترده اشاره نمود که هر کدام از آنها عاملی برای خرید پارکت های لمینت می باشد.

خرید پارکت چوبی

هنگام خرید پارکت چوبی توجه به ویژگی های پارکت و طرح پارکت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چراکه دوام و طول عمر کفپوش را معین می کند. متناسب با شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبتی بهتر است بجای پارکت چوبی، خرید پارکت لمینت را انجام دهید چون به دلیل برخورداری از لایه های فشرده، نفوذ پذیری رطوبت را غیر ممکن می سازد.

برای خرید و فروش انواع پارکت و لمینت از تجربیات کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس استفاده نمائید و برای دریافت لیست قیمت انواع پارکت با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()