پارکت از جمله کفپوش های محبوب در سراسر دنیا می باشد. در ابتدا پارکت چوبی ساخته شد و به مرور زمان و نیاز به یکسری ویژگی های خاص، انواع پارکت لمینت در طرح های مختلف و زیبا تولید شدند. ممکن برخی تصور اشتباه داشته باشند که جنس پوشش کف از اهمیت اندکی برخوردار می باشد ولی این در حالی است که کف پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود و نیاز به توجه دارد. بنابراین با نصب پارکت بر روی کف محل زندگی خود، علاوه بر زیبایی، آرامش و راحتی را برای عزیزان خود به ارمغان خواهید آورد. برای اطلاع از   فروش مستقیم پارکت به سایت مراجعه کنید

ویژگی های پارکت لمینت

لمینت بسیار مقاوم، ضد آب، ضد آلرژی و ضد خش می باشد. به هیمن جهت بهترین گزینه برای پوشش کف می باشد. پارکت لمینت را در ضخامت های متفاوت بر حسب میلی متر تولید می کنند تا استحکام لازم را در برابر وزن وارده بر روی کف داشته باشد. به عنوان مثال برای مکان هایی که تردد رفت و آمد کم می باشد، می توان از پارکت لمینت کلاس AC1 یا AC2 استفاده نمود که ارزان و در عین حال متناسب با فضاهای کم تردد ساخته می شوند که ورقه های پارکت لمینت دارای ضخامت کمتری می باشند. این در حالی است که برای مکان های پرتردد نیاز به نصب پارکت لمینت رده های AC5 یا AC4 می باشد که بیشترین ضخامت را دارند. همچنین برای مکان هایی که تردد عبور و مرور متوسط است، بهتر است از پارکت لمینت AC3 استفاده گردد. برای اطلاع از خرید پارکت لمینت بادوام چینی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

قیمت پارکت لمینت

 در نتیجه ضرورت دارد، برای خرید پارکت و انتخاب نوع پارکت، اطلاعات جامعی نسبت به شرایط محیطی محل نصب پارکت داشته باشید.

فروشگاه دکور آفیس نیز با کسب اطلاعات لازم از سوی شما مشتری گرامی، مناسب ترین پارکت و لمینت را با قیمت ارزان، نصب پارکت، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش  پیشنهاد می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()