پارکت نوعی کفپوش است که با هدف پوشش کف ساختمان ساخته شده است و شامل طرح های متنوع می باشد. در سال های اخیر خرید پارکت به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات دکوراتیو در صنعت ساختمان محسوب می شود. پارکت ها از لحاظ نوع و همچنین سبک طراحی زیبا، جذاب، شکیل، چشم نواز و لاکچری می باشند که موجب افزایش ارزش ملک می گردد. برای خرید از  فروشگاه پارکت به سایت مراجعه کنید

مناسب ترین پارکت

در بازار خرید و فروش پارکت، انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت در رنگ بندی و طرح های متنوع و جذاب عرضه می شوند که دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند. پارکت یا همان پارکت چوبی از برش های چوب درختان تهیه می شود که ویژگی های چوب را به وضوح نمایان می سازد. از جمله ویژگی های پارکت چوبی عبارتند از تنوع طرح چوب، انتقال حس گرما و صمیمیت، نرمی و انعطاف در سطح کفپوش، مستحکم و استحکام نسبی نسبت به رطوبت را دارا می باشند. امّا پارکت لمینت به عنوان پارکت ضد آب شناخته می شود و از میان پارکت ها محبوب تر می باشد. برای اطلاع از خرید انواع پارکت لمینت جدید ترکیه ای از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین پارکت

پارکت لمینت مناسب ترین پارکت برای مصارف روزمره می باشد. پارکت لمینت برای امکانی که نیاز به شستشوی مداوم و یا در محیط های شرجی قرار دارند بهترین گزینه می باشد و از دوام بیشتری برخوردار می باشد. هنگام خرید پارکت باید فاکتورهای مهم شرایط محیطی، ضخامت پارکت و سبک دکوراسیون داخلی را مد نظر داشته باشید تا بهترین پارکت را برای پوشش کف خریداری نمائید.

نکتۀ قابل توجه در رابطه با پارکت ها می توان به نصب آسان انواع پارکت اشاره نمود که با کلیک های مخصوص آغشته به پارافین به یکدیگر متصل می شوند.

فروشگاه دکور آفیس با در اختیار داشتن تجربه در عرصۀ پخش انواع پارکت در سراسر کشور، می تواند شما مشتری گرامی را برای خرید مناسب ترین پارکت همراهی کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()