پارکت از تکه های چوب درختان در اندازه و ضخامت های متفاوت ساخته می شوند و سپس به وسیلۀ چسب های مخصوص بر روی سطوح کف چسبانده می شوند. از گذشته تزئین و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های افراد به حساب می آمد. چون زمانی که زندگی روزانه به سمت و سوی یکنواختی و کسالت گرایش پیدا می کرد، دیگر انگیزۀ زندگی کردن کاهش پیدا می کرد. امّا ایجاد تغییر در دکوراسیون موجب سرزندگی و نشاط افراد می شود. کفپوش پارکت نیز یکی از گزینه های ایجاد تنوع در زندگی می باشد. برای خرید اینترنتی پارکت به سایت مراجعه کنید.

معرفی پارکت و لمینت

پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت می باشد که در بازار در طرح های مختلف و قیمت مناسب عرضه می شوند. همانطور که می دانید پارکت چوبی حاصل چوب طبیعی است درحالی که پارکت لمینت از لمینت با روکش ملامینه که ضد آب می باشد ساختم می شود. پارکت لمینت به دلیل مغزی فشرده HDF نسبت به آب مقاوم می باشد و این عامل موجب رونق فروش پارکت لمینت در سراسر کشورها می باشد. پارکت لمینت بهترین گزینه برای امکان اداری، مسکونی، استخرها، مکان های اقامتی و تفریحی، مجموعه های ورزشی، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، لابی ساختمان ها و غیره می باشند. برای اطلاع از خرید و فروش پارکت لمینت ایرانی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت مناسب

پارکت لمینت علاوه بر اینکه دارای مزایای کاربردی چون استحکام بالا، قیمت ارزان، ضد سایش، ضد خط و خش، ضد ضربه، مقاوم در برابر اشعه UV نور خورشید و مقاوم در برابر شرایط محیطی می باشد، تنوع طرح محصولات پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی بیشتر می باشد و به راحتی می توان متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون، مناسب ترین پارکت را با کلیک های آغشته به پارافین بر روی کف نصب نمود.

برای خرید بهترین کفپوش پارکت می توانید با کارشناسان فروش پارکت فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()