طرح توجیهی از جمله خدمات مهندسی و امکان سنجی است که به شرکت و افرادی که قصد راه اندازی پروژه های جدید دارند، ارائه داده می شود. بدین وسیله احتمال موفقیت کسب و کار افزایش می یابد و با آسودگی خیال مراحل اجرایی تحقیقات دنبال می شود. با استفاده از خدمات طرح توجیهی و نظارت کنترل بیشتری بر روی اجرای پروژه ها خواهید داشت و در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید نمود.

مزایای طرح توجیهی

لزوم و ضرورت استفاده از خدمات مشاور و انواع طرح توجیهی بیش از پیش احساس می شود. با گستردگی محصولات و توسعه شرکت ها در سطح داخلی و بین المللی منجر به این مسئله می گردد که با دید جامع و وسیع باید کسب و کاری را آغاز نمود و یا محصولی را تولید نمود تا موفقیت در پی داشته باشد. در ایده های طرح توجیهی، مطالعات امکان سنجی و فنی و اقتصادی پروژه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود تا نتیجۀ نهایی قابل قبول و اقتصادی باشد. کسب و کارها با أخذ مشاوره و طرح توجیهی از سوی شرکت های معتبر و با تجربه می توانند پیش از اجرای پروژه نقاط قوت و ضعف پروژه های اجرایی را مشخص نمایند و با آگاهی کامل اقدام به آغاز فعالیت نمایند. مطالعات امکان سنجی، سرمایه گذاری و میزان سوددهی از جمله موارد مهم در ابتدای راه اندازی کسب و کارها در پروژه های دانش بنیان، پژوهشی، کشاورزی، صنعتی، مواد غذایی، پزشکی و غیره می باشد.

تهیه طرح توجیهی

برای تهیه طرح توجیهی از مشاهدات و اسناد کمک گرفته می شود. افراد متخصص و تحصیلکرده که نسبت به مسائل فنی و اقتصادی مطالعات جامعی دارند به راحتی می توانند با تحلیل و بررسی جوانب مختلف ارائه طرح توجیهی دهند. برای  اجرای طرح توجیهی کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا نیز به عنوان یکی از این شرکت ها فعالیت خود را با افراد تحصیلکرده آغاز نموده تا استرس ناشی از فرصت و سرمایه گذاری را برای شما مرتفع سازند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()