طرح توجیهی در چند فاز عملیاتی صورت می گیرد که تمام جوانب حین اجرای پروژه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته می شوند. مطالعات امکان سنجی، مطالعات بازار، مطالعات مسائل مالی و اقتصادی از جمله مواردی می باشند که نیاز به بررسی دقیق دارد که نگارش طرح توجیهی این فرصت را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

صرفه جویی اقتصادی با طرح توجیهی

برای مطالعه و نگارش طرح توجیهی اقتصادی نیاز است که مراحل مختلفی چون مشخصات اجرای پروژه، مشخصات مجریان پروژه، تعیین مجوزهای قانونی، مشخصات محصولات تولید شده، پیش بینی و برآورد هزینه های مالی و اقتصادی طرح، برآورد و تخمین مجموع هزینه سرمایه گذاری، پلن و برنامه ریزی طرح های اجرایی و همچنین زمانبندی اجرای پروژه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته شوند. در نتیجه با دید وسیع می توان بر میزان سرمایه گذاری مورد نیاز مطلع گشت و سپس اقدام به راه اندازی پروژه نمود. مطالعات بازار، مطالعات فنی و امور مالی از جمله مباحثی است که اختصاص به نحوۀ سرمایه گذاری دارد. به همین دلیل از همان ابتدای کار می توان با برنامه ریزی و نگرش کامل اقدام به آغاز اجرای عملیات نمود و بازگشت سرمایه را تضمین نمود.

مطالعات فرصت سنجی با طرح توجیهی

مطالعات فرصت سنجی در عملیات نگارش طرح توجیهی کمک می کند، نیازها و برآوردهای اولیه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شود و با پیش بینی سود و زیان می توان به نتیجه مورد دلخواه دست یافت. مطالعات امکان سنجی و فرصت سنجی متناسب با کسب و کارهای مختلف، متفاوت می باشد. به عنوان مثال نگارش طرح توجیهی گردشگری، نگارش طرح توجیهی صنعتی و طرح های توجیهی خدماتی شامل نگارش طرح توجیهی اختصاصی می باشند. برای سفارش طرح توجیهی لوازم پر مصرف پزشکی به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا به عنوان مؤسسه طرح ریزی صنایع علاوه بر پیش بینی و برآورد هزینه و امکان سنجی قادر به نظارت و مدیریت اجرای پروژه ها نیز می باشد.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()