اجرای سقف شیروانی به عنوان یکی از تجهیزات مصالح ساختمانی جدید شناخته می شود و سال های اخیر شاهد اجرای انواع سقف شیروانی در مناطق مختلف کشور ایران می باشیم. متریال سقف شیروانی، آردواز سفالی و آردواز سیمانی است که بسیار مقاوم و مستحکم و زیبا می باشند. سقف شیروانی به دلیل شیب دار بودن سقف، مورد استقبال قرار گرفته است و دارای مزایای قابل توجهی نسبت به دیگر پوشش های سقفی شامل می شود. برای اطلاع از هزینه ی اجرای سقف شیروانی به سایت مراجعه کنید.

نصب و اجرای سقف شیروانی

نصب سقف شیروانی نیاز به تخصص دارد و فروشگاه هایی که فروش انواع سقف شیروانی را انجام می دهند، از نصابان حرفه ای در جهت نصب سقف های شیروانی استفاده می کنند. سقف شیروانی را بیش از پیش می توان مشاهده نمود که زیبایی و نمای ظاهری ساختمان را خاص و تماشایی می کند و چشم بیننده را مجذوب می کند. با نصب انواع سقف شیروانی در مناطق کوهستانی و شمالی، دیگر نیاز نیست نگران بارش باران و برف بود، به دلیل شکل ظاهری شیب دار بودن سقف، از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری می شود و آب به سمت زمین سرازیر می شود. تنها نکتۀ منفی که در ساخت سقف شیروانی مطرح می شود، ضعف سقف شیروانی نسبت به بادهای شدید و تهویۀ ضعیف هوا می باشد. نکته قابل توجه این است که اگر ساخت سقف شیروانی با رعایت استانداردها صورت گیرد، استحکام سقف شیب دار بیشتر خواهد بود و دوام بالایی نسبت به وزش باد خواهد داشت. برای نصب انواع سقف های شیروانی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای انواع سقف شیروانی

هزینۀ نصب سقف شیروانی وابسته به جنس سقف شیروانی و ابعاد سقف دارد. البته به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت مشخصی را برای اجرای سقف شیب دار بیان نمود.

فروشگاه آراز سقف از ابتدای فعالیت خود در زمینۀ ساخت و اجرای انواع سقف شیروانی فعالیت دارد و متناسب با نیاز مشتریان اجرای مناسب ترین سقف شیروانی را با کیفیت بالا انجام می دهد.

 

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()