اجرای آردواز از محصولات جدید پوشش سقف است که نفوذ پذیری مواد خارجی را به داخل خانه غیر ممکن می سازد. نصب سقف شیروانی آردواز را علاوه بر مناطق شمالی می توان در سایر مناطق مشاهده نمود و گسترش نصب آردواز به دلیل مزایایی است که نصب و اجرای آردواز دارد. سقف شیروانی آردواز علاوه بر جنبۀ زیبایی، از نفوذ باران و برف و تگرگ به داخل ساختمان جلوگیری می کند و باعث حفظ دمای داخلی ساختمان می شود.

اجرای آردواز ساختمان ویلایی

بیشترین نصب آردواز را می توان بر روی سقف ساختمان های ویلا رویت نمود که زیبایی نمای ویلا را بیش از پیش بهبود می بخشد. انتخاب مناسب ترین پوشش سقف از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون بر دوام و ماندگاری ساختمان مؤثر می باشد. در واقع ورقه های آردواز به دلیل استحکام بالا باعث محافظت بیشتر ساختمان از نفوذ بارش باران می شود ضمن آن که سطح یکپارچه ای را در سطوح سقف بوجود می آورد. در حال حاضر نصب و اجرای آردواز را می توان بر روی سطوح سقف کلبه ها، سردر درب ورودی مجتمع ها، بر روی سقف پارکینگ های عمومی، سقف شیروانی تراس، سقف شیروانی سوله، ساخت آلاچیق، ساخت خرپا و غیره مشاهده نمود. برای ساخت آردواز از متریال و پروفیل های زیادی از جمله پرچین، سفال، سیمان، آندولین و دکرا استفاده می شود که دارای طرح و رنگ بندی های جذای می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. برای  نصب انواع سقف های آردواز  به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای آردواز

قیمت انجام سقف شیروانی آردواز به ابعاد، ضخامت و جنس آردواز بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از لیست قیمت اجرای انواع آردواز می توانید با بخش فروش آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه آراز سقف جزء مجموعه های فعال در ساخت و اجرای آردواز در تهران می باشد و امکان اجرای انواع آردواز را طرح های مختلف محیا می سازد.


آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()