ترازو یکی از تجیهزاتی است که در عصر مدرن ابداع نشده است بلکه ترازو از سالیان بسیار دور یکی از تجهیزات مورد نیاز برای توزین اجسام بوده است و توسط آن میتوان کلیه اجسام از بزرگ تا کوچک را به راحتی توزین نمود. ترازوها در گذشته از نوع کفه ای بودند که بعد ها نوع عقربه ای ترازو معرفی شد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد. اما در عصر حاضر ترازوها دیگر عقربه ای و کفه ای نیستند و نوع دیجیتالی آنها وارد بازار شده است که قابل قیاس با ترازوهای نسل قبل نیست. با ورود ترازوهای دیجیتالی به بازار دیگر کسی از ترازوهای نسل قبل استقبال نمیکند و البته دیگر هیچ شرکتی را نمیتوان یافت که ترازو را بصورت عقربه ای و کفه ای تولید کند. البته ممکن است برخی مدل های ترازوهای عقربه ای تولید شوند که آنها نیز در مواردی خاص مورد استفاده قرار میگیرند و کاربرد آنها عمومی نیست فروشگاه ترازو دیجی اسکال در خدمت شماست.

صفحه نمایشگر دیجیتالی از دیگر تقاوت های ترازوهای قدیمی و جدید

یکی دیگر از تفاوت های میان ترازوهای دیجیتالی و همچنین نسل قدیم در صفحه نمایشگر آنها میباشد. صفحه نمایشگر ترازوهای جدید یکی از نقاط قوت آنها محسوب میشود و میتوانند وزن به دست آمده را بر روی این صفحه نمایشگر به نمایش در آورند. این کار میتواند روند توزین را علاوه بر  اینکه برای فروشنده تسهیل میکند تا حد زیادی نیز تسریع کند. برای اطلاع از  قیمت باسکول پند به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه دیجی اسکال از فروشگاه های تخصصی در زمینه فروش انواع ترازو و باسکول در کشور میباشد که بهترین برندهای ترازو از تولیدات داخلی و همچنین خارجی را گرد آوری نموده و همچنین قیمت های مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. این فروشگاه همچنین برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش غیر حضوری ترازو کرده است که از سراسر کشور میتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()