بیشتر ما ترازوهای کفه ای  وهمچنین عقربه ای را به یاد داریم و به خوبی میدانیم که این ترازو ها در فروشگاه ها و همچنین میوه فروشی ها کاربرد بسیار زیادی داشتند. اما با یک نگاه به فروشگاه های حال حاضر دیگر اثری از ترازوهای قدیمی عقربه ای و کفه ای نخواهید یافت زیرا دیگر این ترازوها تولید نمیشوند و ترازوهای دیجیتالی و بسیار پیشرفته تر جایگزین آنها شده اند. در ترازوهای دیجیتالی جدید دیگر کفه یا عقربه ای وجود ندارد و یک نمایشگر دیجیتالی وظیفه به نمایش در آوردن توزین انجام شده را بر عهده دارد. اما ویژگی های یک ترازوی نسل جدید به همین ویژگی ختم نمیشود و ویژگی های بسیار زیاد دیگری در این ترازوها وجود دارد که آنها را نسبت به ترازوهای نسل قدیم متمایز میکند. برای اطلاع از فروشگاه ترازو های فروشگاهی  به سایت مراجعه کنید.

ترازوی طلافروشی

ترازویی که در طلافروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد از ترازوهای متفاوت و با ابعاد کوچک و در عین حال با دقت توزین بسیار بالا میباشد. همانطور که میدانید طلا و به طور کلی سنگ های تزئینی از قیمت بالایی برخوردار هستند که این قیمت بالا باعث شده تا دقت توزین آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار باشد.  ترازوی طلافروشی از دقت توزین بسیار بالایی برخوردار است و اینگونه باید گفت که هیچ ترازوی دیگری وجود ندارد که تا این حد دقت توزین بالایی داشته باشد. این ترازوها میتوانند به کوچکترین جسمی که بر روی کفه آن قرار میگیرد واکنش نشان داده و وزن دقیق آنرا به دست آورند.  قیمت خرید ترازو  با توجه به مدل و برند و کیفیت آن تعیین می گردد.

اگر به دنبال یک ترازو با کیفیت بالا و در بهترین برندهای روز دنیا هستید پیشنهاد میکنیم تا فروشگاه تجهیزات را انتخاب نمایید. فروشگاه دیجی اسکال جدیدترین و با کیفیت ترین انواع ترازو را به فروش میرساند که در کمتر فروشگاهی یافت میشوند. قیمت مناسب ترازوهای موجود در این فروشگاه نیز یک مزیت بزرگ محسوب میشوند و میتوانید با مناسب ترین قیمت ترازوی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()