همگی ما با ترازو به خوبی آشنایی داریم و نیازی به توضیح در مورد اینکه ترازو چیست نداریم.  ترازو از پر کابرد ترین تجهیزات در فروشگاه ها میباشد که میتوان از طریق ان وزن هر جسمی را به راحتی به دست آورد. انواع ترازو باکیفیت از تجهیزات قدیمی است که با نوع کفه ای آن اشنا هستید اما امروزه دیگر از این نوع ترازوها استفاده نمیشود و از نوع کفه ای به دیجیتال تغییر شکل داده است. ترازوهای جدید در مرکز فروش ترازو باکیفیت برای اینکه بتوانند وزن بدست آمده را به اطلاع کاربر  و مصرف کننده برسانند از یک صفحه نمایشکر برخوردار هستند که این صفحه نمایشگر کار را برای توزین تا حد زیادی آسان کرده است. ترازوها را در مدل های مختلفی میتوانید خریداری کنید که البته صنف و کسب و کار شما در خرید ترازوی مناسب تاثیر مستقیمی دارد. در هر صنفی یک نوع ترازو مورد استفاده قرار میگیرد و نمیتوان از یک مدل  ترازو در هر صنفی استفاده نمود. به طور مثال ترازوهای مورد استفاده در فروشگاه ها با ترازوی موجود در طلافروشی ها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

راهنمای خرید ترازو

اول از هر چیز برای خرید ترازو باید به نوع ترازو توجه داشته باشید. ترازویی که انتخاب میکنید باید متناسب با کسب و کار شما باشد. کسب و کار شما تعیین میکند که چه نوع ترازویی را خریداری کنید.  ترازوی فروشگاهی را نمیتوان برای طلافروشی ها و بسیاری از مشاغل دیگر استفاده نمود که از این رو باید به دنبال ترازوهای متناسب با صنف و کسب و کار خود باشید. برای خرید ترازو به دقت توزین آن نیز توجه کنید. برندها و مدل های زیادی از ترازو وجود دارند که با مراجعه به یک فروشگاه میتوانید خریداری نمایید اما با مشاهده اولین ترازو نباید نسبت به خرید آن اقدام کنید. بهتر است دقت توزین آن و البته دیگر مشخصات و ویژگی های انرا جویا شوید و با اطمینان از این موضوع ترازوی مناسب را خریداری نمایید. خرید و فروش بهترین ترازو با توجه به مدل و برند و کیفیت آن تعیین می گردد.

ترازوی ایرانی یا خارجی؟

برای خرید ترازو به خارجی و یا ایرانی بودن آن چندان توجه نکنید و بیشتر از هر چیز دیگری به کیفیت و عملکرد آن توجه داشته باشید. ترازو باید از دقت توزین بالایی برخوردار باشد و همچنین عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. امروزه ترازوهای ساخت داخل وجود دارند که با کیفیت بالای خود به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده اند.

فروشگاه دیجی اسکال با توجه به نیاز کشور به انواع ترازو اقدام به فروش ترازوهای ایرانی و خارجی و در مدل های مختلف البته با قیمت مناسب نموده است.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()