باسکول ترازوی دیجیتالی می باشد که از یک صفحه ی نمایشگر و لودسل و بدنه ی مقاوم تشکیل شده است به طوری که اطلاعات وزنی جسم قرار گرفته شده بر روی کفی باسکول به صفحه ی نمایشگر منتقل می شود . از برند ها معتبر تولید کننده ی انواع باسکول از جمله باسکول فروشگاهی ، باس کول جاده ای ، باسکول صنعتی و باسکول آویز می توان باسکول پند و باسکول محک را نام برد و برای خرید بهترین انواع باسکول می توانید به این دو برند اعتماد کنید . معمولا قیمت باسکول از قیمت ترازو بیشتر می باشد البته در شرایطی که هر دو از یک کیفیت برخوردار باشند . مقاومت کفی و بدنه در کیفیت باسکول حرف اول را می زند تا بتواند وزن اجسام سنگین وزن را تحمل کند و دچار خرابی و خسارت نشود به همین دلیل باید در خرید باسکول نهایت دقت را برای انتخاب درست به کار گرفت .

فروش باسکول بادوام امروزه در میان کسانی که فروشگاه ها و رستوران های بزرگ را اداره می کنند نیز رونق پیدا کرده است و  آن ها بر ای اندازه گیری مواد غذایی با حجم بالا از باسکول استفاده می کنند همچنین یکی از استفاده های باسکول برای کشیدن وزن دام و طیور نیز می باشد .

فروشگاه پند گستر از جمله فرشگاه هایی می باشد که انواع باسکول با کیفیت را ارائه می دهد همچنین با راه اندازی وب سایت خود شرایط فروش اینترنتی باسکول را برای مشتریان خود فراهم آورده است . ممکن در برخی از شهرستان ها فروشگاه های باسکول در دسترس نباشند در چنین شرایطی می توانند به راحتی خرید آنلاین باسکول را پس از بررسی خصوصیات و مشخصات همراه با قیمت انواع باسکول را انجام دهند مشاورین پند گستر جهت ارائه راهنمایی در زمینه ی خرید انواع باسکول در خدمت شما می باشند .

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه ← میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()