کفپوش از جمله محصولات پوشش کف است که با هدف بهبود زندگی طراحی شده است. در حال حاضر خیلی از افراد تمایل به بازسازی و تغییر دکوراسیون دارند که می توان با خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک بر زیبایی و کارایی تجهیزات موجود در محیط بیفزایند. خرید انواع کفپوش نیز به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد تغییر و تحول در دیزاین محیط می باشد. .  برای خرید اینترنتی کفپوش از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

معرفی کفپوش موکت

کفپوش موکت نیز به عنوان یکی دیگر از انواع کفپوش در بازار تجهیزات دکوراتیو خرید و فروش می شود و دارای یکسری مزایا و معایب می باشند. در بازار می توان انواع کفپوش موکت تایل، کفپوش موکت رولی ساده و موکت طرح دار را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید. قابل ذکر است که ساخت کفپوش موکت بر اساس الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی می باشد. در نتیجه بر قیمت کفپوش موکت نیز مؤثر می باشد. برای خرید از  فروشگاه کفپوش به سایت مراجعه کنید.

کفپوش موکت تایل به عنوان یکی از محبوب ترین انواع کفپوش در ایران است که بهترین گزینه برای کفپوش محیط اداری و مسکونی می باشد. معمولاً جنس کفپوش موکت ها از پلی آمید یا نایلون، الفین یا پروپیلن و پشم می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز  و شرایط محیطی می توانید مناسب ترین کفپوش با دوام را خریداری کنید.

قیمت کفپوش

قیمت خرید کفپوش بستگی به نوع کفوش، ابعاد و برند کفپوش دارد. بنابراین به طور مشخص نمی توان قیمت معینی را از پیش برای انواع کفپوش مطرح نمود. اگر قصد خرید کپوش با کیفیت مرغوب را دارید، باید از افراد متخصص و با تجربه در زمینۀ خرید و فروش کفپوش مشورت بخواهید.

برای نصب انواع کفپوش نیاز به نیروهای متخصص و باتجربه دارد و فروشگاه رونیا با کسب تجربه های فراوان در خرید و فروش تجهیزات دکوراتیو، بستر خرید بهترین کفپوش ها را با قیمت مناسب و کارایی مفید به همراه گارانتی برای مشتریان فراهم نموده است.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()