کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین محصولات دیوارپوش است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. کاغذهای دیواری با هدف ایجاد تنوع و زیبایی بخشیدن به فضای داخلی بر روی دیوار نصب می شود، ضمن آنکه دارای یکسری ویژگی های کاربردی متنوع نیز می باشند. برای  خرید اینترنتی کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

انواع کاغذ دیواری مقاوم

در حال حاضر جنس اکثر کاغذ دیواری مقاوم و قابل شستشو می باشد و از مواد اولیۀ با دوام برای ساخت انواع کاغذ دیواری استفاده می شود تا طول عمر دیوارپوش کاغذ دیواری ارتقاء یابد. کاغذ دیواری کاغذی به دلیل برخورداری از جنس کاغذ بسیار راحت پاره می شود و به نسبت دیگر محصولات کاغذ دیواری از استحکام پایین تری برخوردار می باشد. امّا کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پارچه ای و کاغذ دیواری وینیل یا پی وی سی به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده ، بسیار مقاوم، قابل شست و شو، دارای ثبات رنگ و طرح، قیمت ارزان و نصب آسان برخوردار می باشد. برای خرید کاغذ دیواری گل برجسته کد 4231 به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری طرح مدرن و کلاسیک

در بازار انواع کاغذ دیواری و پوستر را در طرح و اندازه های مختلف می توان مشاهده نمود که از زیبایی خاصی بهره مند می باشند. کاغذ دیواری طرح دخترانه، کاغذ دیواری طرح پسرانه، انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری ساده و بافت دار، انواع کاغذ دیواری طرح کلاسیک، کاغذهای دیواری طرح مدرن، کاغذ دیواری خطوط نستعلیق و چهره تعدادی از دسته های مختلف طراحی کاغذ دیواری می باشدکه به صورت رول و ابعاد مختلف عرضه می شوند. از این رو هنگام خرید کاغذ دیواری علاوه بر مسئلۀ قیمت کاغذ دیواری و کیفیت، طرح و سبک کاغذ دیواری را نیز مد نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ خرید و انتخاب بهترین کاغذ دیواری قابل شستشو و با کیفیت می توانید با واحد فروش فروشگاه رونیا تماس بگیرید.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()