پوستر دیواری مدرن ، نوعی کاغذ دیواری سه بعدی است که طرح های زیبا و متنوعی را شامل می شود که از پیرامون و طبیعت الهام گرفته می شود. چاپ پوستر دیواری سه بعدی به صورت یکپارچه است در حالی که طرح کاغذ دیواری از تکرار یکسری تصاویر حاصل می شود. از این رو یکپارچگی پوستر دیواری مدرن موجب جذب خیلی از افراد گشته و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. برای خرید اینترنتی پوستر دیواری مدرن به سایت مراجعه کنید.

معرفی پوستر دیواری مدرن

پوستر دیواری سه بعدی به طرح هایی از پوستر کاغذ دیواری گفته می شود که جلوۀ 3D دارد و نمای واقعی از تصاویر را به بیننده نشان می دهد. پوستر های سه بعدی از فاصله های چند متری بسیار جذاب و دیدنی می باشند که گویی فرد خود را در همان نمای تصاویر احساس می کند. قابل ذکر است که میزان بُعد پوستر دیواری سه بعدی بستگی به طراح پوستر دیواری دارد و این چنین می توان تصاویر خلاقانه و بکری را چاپ نمود و جلوۀ خاصی به محیط بخشید. پوستر دیواری سه بعدی طرح گل، پوستر دیواری طرح تصاویر 3D، پوستر دیواری طرح طبیعت و پوستر دیواری نقاشی نمونه هایی از انواع پوستر دیواری مدرن موجود در بازار است که در عرصۀ تزئینات دکوراسیون داخلی بر روی دیوار نصب می شوند. برای اطلاع از فروش پوستر سه بعدی لاکچری LX-76 به سایت مراجعه کنید.

 

پخش پوستر دیواری در تهران

پخش پوستر دیواری علاوه بر تهران در سراسر کشور نیز صورت می گیرد و این عامل موجب افزایش و توسعه فروش انواع پوستر شده است. چاپ پوستر دیواری برگرفته از طرح های خلاقانه طراحان کاغذ دیواری است که بر تنوع محصولات دکوراتیو افزوده است. برای ایجاد فضایی متفاوت و در عین حال جذاب می توان به راحتی با نصب پوستر دیواری کوچک، بر زیبایی و نمای محیط افزود.

فروشگاه رونیا با توسعۀ فعالیت خود توانسته بستر خرید بهترین پوسترهای دیواری را با قیمت ارزان، طرح های زیبا و کیفیت خوب فراهم آورد.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()